۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۳۴۸۱
پيگير ماجرا از مراجع قضايي هستيم؛

رهاسازي زباله‌هاي بيمارستاني بيخ گوش مردم لردگان

با وجود تخليه حجم گسترده اي از زباله هاي عفوني در ورودي شهر لردگان، رياست بيمارستان شهداي لردگان مدعي است که زباله هاي بيمارستاني اين شهرستان بي خطر و در مکاني امن دفع مي شوند.
رهاسازي زباله‌هاي بيمارستاني بيخ گوش مردم لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ زباله هاي بيمارستاني اگر به درستي مديريت و دفع نشود، به عنوان يکي از مهمترين معضلات جوامع شهري و تهديدي براي سلامت جامعه محسوب مي شود و اين در حالي است که همواره شاهد حجم زيادي از زباله هاي رها شده در اطراف شهر لردگان هستيم.

باور اينکه کسي يا کساني زباله هاي بيمارستاني را به زير پل ها و بيابانها مي ريزند دشوار است، آيا اين اقدام عامدانه صورت مي گيرد؟ کسي پاسخگوي رفتاري چنين خطرناک هست؟

چطور مي توان اين همه سلامتي هزاران نفر را به بازي گرفت؟ نگاهي به اين تصاوير بيندازيد.

حس فرو رفتن يکي از اين سرنگ ها و سوزن هاي طبعاً آلوده به دست و پاي شما يا فرزند خردسالتان شما را وحشت زده نمي کند؟
 


صبح امروز دوشنبه 26 آذر ماه 1398 ورودي شهرلردگان جنب پارک آزادگان، زباله هاي بيمارستاني مانند سرنگ هاي آلوده و مصرف شده، شيشه هاي نمونه گيري خون، شيشه هاي دارو ... به تعداد زياد و قابل توجهي مشهود است که ناشي از دفع غير اصولي و غير بهداشتي زباله هاي عفوني بيمارستان ها و مراکز درماني و رهاسازي آنها در جدول هاي  کنار پارک آزادگان و پر رفته آمد .
 

 
ادعاي رياست بيمارستان شهداي لردگان
با وجود تخليه حجم گسترده اي از زباله هاي عفوني در ورودي شهر لردگان، رياست بيمارستان شهداي لردگان مدعي است که زباله هاي بيمارستاني اين شهرستان بي خطر و در مکاني امن دفع مي شوند.

خانم دکتر روانبخشيان مديريت بيمارستان شهداي لردگان گفت: بيمارستان شهداي لردگان به دستگاه بي خطرساز زباله مجهز شده است  و هيچ زباله غيرايمني از اين بيمارستان خارج نمي شود؛ زباله ها پس از بي خطرسازي در مکاني امن و با رعايت شرايط بهداشتي دفع مي شوند.

وي افزود: با اعلام اين خبر چند نفر از مامورين اين بيمارستان در محل حاضر شدند و  موضوع از طريق دستگاه قضايي در حال پيگيري است .
 

 
گفتني است، مقدار زيادي زباله هاي بيمارستاني به همان شکل اوليه و آغشته به آلودگي ها، در کيسه هاي مشکي و زرد رنگ در زير پل ورودي شهر لردگان جنب پارک آزادگان رها شده اند و توسط حيوانات آنها را در محيط پراکنده کرده اند.

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۱:۴۰

27 Dec 2019