۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد مطلب : ۴۳۴۷۹
واقعیت‌های پنهان شهرداری شهرکرد

استعفا مسیر انحرافی مدیران مجرم/ راه اصلی از برکناری می‌گذرد

شب گذشته شاهد استعفای نورالله غلامیان از سمت خود و اعلام بازنشستگی وی بودیم، با انتشار این خبر ناخودآگاه این سوال در ذهن مردم شکل گرفت که چرا باوجود این تخلف سنگین شهردار به جای برکنار شدن باید استعفا دهد؟
استعفا مسیر انحرافی مدیران مجرم/ راه اصلی از برکناری می‌گذرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ انتشار خبر دستگیری شهردار و سه تن از اعضای شورای شهر شهرکرد همانقدر که برای مردم شوکه‌کننده بود برای برخی از منتقدان دور از انتظار نبود.
 
از سال‌ها پیش رسانه‌ها و حتی برخی از اعضای شورای شهر به مشکلات پروژه برج‌های دوقلو اشاره داشتند و درخصوص تخلفاتی که در شورای رخ می‌دهد تذکر داده بودند، احداث پروژه‌ برج‌های دوقلو با جانمایی نامناسب در شهر و صرف هزینه‌های گزاف درحالی آغاز شد که از همان ابتدا شاهد بروز ترافیک‌های سنگین در این محل بودیم و این موضوع انتقادات بسیاری را به دنبال داشت.
 
 این پروژه به دلیل عدم کار کارشناسی به بن‌بست رسید و شهرداری شهرکرد را با بدهی‌های بسیاری مواجهه کرد و تخلفاتی که بعد از آن رخ داد شهرداری را به ورشکستگی رساند.
 
در این مدت میزگردهای بسیاری از سوی رسانه‌های استانی با عناوین متفاوت، با حضور برخی از اعضای منتقد و موافق شورا و کارشناسان در این زمینه برگزار و این موضوع آسیب‌شناسی شد اما نقطه مشترک همه این نشست‌ها و بررسی‌ها عدم کار کارشناسی در بحث این پروژه‌ها بود.
 
در هفته‌های  گذشته خبر دستگیری شهردار و سه تن از اعضای شورای شهر منتشر شد و در توضیحات دادستان عمومی و انقلاب استان علت دستگیری این افراد  تخلف وسیع چند ده ميليارد توماني در واگذاری اراضی شهرداری شهرکرد به بانک شهر عنوان شد که این تخلفات بابت پرداخت بدهی شهرداری به بانک شهر نسبت به تسهیلات اخذ شده در برج‌های دو قلو صورت گرفته بود.
 
شب گذشته شاهد استعفای نورالله غلامیان از سمت خود و اعلام بازنشستگی وی بودیم، با انتشار این خبر ناخودآگاه این سوال در ذهن مردم شکل گرفت که چرا باوجود این تخلف سنگین شهردار به جای برکنار شدن باید استعفا دهد؟، رسم غلطی که در کشور باب شده است، برکناری مدیران متخلف خود می‌تواند شیوه‌ای از مجازات و بازدارنده از تخلف برای مدیران باشد.
 

 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۸:۳۰

27 Dec 2019