کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قهرمان کونگ فو؛

اهتراز پرچم ایران در آوردگاه جهانی باعث افتخار وغرور هر ورزشکار است

27 آذر 1398 ساعت 9:16

هر افتخاری کسب می شود برای ورزش استان و کشور و به ویژه بانوان ایرانی و بانوان ورزشکار ایران خواهد بود که واقعا بالا رفتن پرچم کشورمان باعث افتخار و غرور هر ورزشکار است


به گزارش جهانبین نیوز ؛ طناز نصیری کونگ فو کار هفشجانی که در مسابقات جهانی باکو در کشور آذربایجان در وزن منفی 51 کیلوگرم  به عنوان تنها نماینده استان چهارمحال وبختیاری موفق به کسب مقام اول گردید.

متن پیشرو گفتگو جهانبین نیوز؛ با قهرمان کنگ فو است.

جهانبین نیوز: خودتان را معرفی کنید ،  از چه سنی وارد ورزش شدید؟ 
طناز نصیری  هفشجانی  هستم،  از کودکی فعالیت های ورزش را آغاز نمودم و از سن 7 سالگی  در رشته کونگ فو فعالیت می کنم

جهانبین نیوز؛ مشوق شما در ورزش چه کسی بود ؟
نصیری: مشوق اصلی من در ورزش خانواده ام  بودند

جهانبین نیوز؛ آیا زمانی که وارد این رشته شدید به قهرمانی جهان فکر می کردید؟
نصیری: بله از زمانی که دراین رشته ورزشی شروع به فعالیت کردم یکی از اهدافم، رسیدن به قهرمانی جهان و کسب افتخارات دیگر بود.



جهانبین نیوز: چه اهدافی برای آینده ورزشی تان دارید؟ برای دست یابی به این اهداف چه می کنید؟

نصیری: قطعا همه ورزشکاران دوست دارند ثمره تلاش و زحمات خود راببینند و من هم  تمام تلاش خود را می کنم بتوانم در مسابقات مختلف برای استان و کشورم  افتخار آفرینی کنم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در جهان بالا ببرم.



جهانبین نیوز: به عنوان بانوی قهرمان و افتخار آفرین در جهان چه حسی دارید؟

نصیری: هر افتخاری کسب می شود برای ورزش استان و کشور و به ویژه بانوان  ایرانی و بانوان  ورزشکار ایران خواهد بود که واقعا بالا رفتن پرچم کشورمان باعث افتخار و غرور هر ورزشکار است به ویژه برای یک زن ایرانی که سختی ها و ممارست های زیادی را باید پشت سر بگذارد تا به نتیجه برسد و قطعا برای من هم باعث افتخار است

جهانبین نیوز؛ چند ساعت در روز تمرین می کنید و برای اینکه به تمریناتتون برسید و افتخار جهانی کسب کنید از چه چیزهایی گذشتید؟

نصیری: 3 ساعت در روز تمرینات تخصصی ۲ ساعت در روز بدنسازی کار می کنم و دقیقا 5 ساعت در روز به تمرینات می پردازم.به دست آوردن هر چیزی بهایی دارد و داشتن یک زندگی ورزشی فقط مشمول هزینه نیست دوری از خانواده، بهای زیادی است که من در این راه دادم. جدای از این و همه خستگی ها، گذشتن از همه تفریحات و پرداختن به یک زندگی معمولی مواردی هست که یک ورزشکار از آن می گذرد.

جهانبین نیوز: نظر هم کلاسی ها و دبیران شما بعد از کسب عنوان قهرمانی چه بود؟ 

نصیری: دبیران و هم کلاسی ها نسبت به من  لطف داشتند جا داره که از همه مسئولین مدرسه  ، همچنین از همه دبیرانی که شرایط من  را درک کردند  قدردانی  کنم و ان شاالله بتوانم با کمک همه عزیزان در درس و تحصیل پیشرفت کنم. 

جهانبین نیوز: پیام تون به بانوان ایرانی چیست؟

نصیری: من فقط به این پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره می کنم که فرمودند« اگر دریک جمله کوتاه از من بپرسند که شما از جوانان چه می خواهید، خواهم گفت تحصیل، تهذیب و ورزش»

انتهای پیام /1027ج
 


کد مطلب: 43477

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43477/اهتراز-پرچم-ایران-آوردگاه-جهانی-باعث-افتخار-وغرور-ورزشکار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir