کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ضرورت جداسازی سهمیه آرد شهرستان خانمیرزا از لردگان؛

بلا تکلیفی شهرک صنعتی خانمیرزا از سال 96 تا کنون

25 آذر 1398 ساعت 8:57

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک صنعتی خانمیرزا از سال 96 تا کنون بلاتکلیف مانده که مشکل اساسی عدم همکاری اداره کل منابع طبیعی با طرح فوق است.


ایمان اسماعیلی نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا دهمین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری است که  از سال 97 با موافقت هیئت  وزیران از ایجاد بخش ارمند و اجماع بخشهای خانمیرزا و ارمند به مرکزیت شهر آلونی تشکیل شده‌ است گفت: این شهرستان از ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، گردشگری و صنعتی برخوردار است.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان ادامه داد: استعدادهای بالقوه و ارزشمند این شهرستان  زیاداست که می طلبد مسئولان از آن ها حمایت بیشتری کنند.
وی  با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات ادارات در این شهرستان کم است تصریح کرد: از مدیران مدعو درخواست مساعدت داریم و از ادارات کل استانی می‌خواهیم نیروهای بومی شهرستان و افراد با‌تجربه را برای خدمت‌رسانی به مردم خانمیرزا انتخاب کنند. همچنین نسبت به استقرار اتاق اصناف ویژه شهرستان تاکید نمود.

اسماعیلی جداسازی سهمیه آرد شهرستان خانمیرزا از لردگان را خواستار و گفت شهرک صنعتی خانمیرزا از سال 96 تا کنون بلاتکلیف مانده  که مشکل اساسی عدم همکاری اداره کل منابع طبیعی با طرح فوق می باشد لذا امیدواریم با همکاری مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی و سایر مسئولان این مشکل نیز مرتفع گردد.

وی دیگر مطالبه مردم  این شهرستان را تفکیک سهمیه تسهیلات اشتغالزایی متعلق به این شهرستان از شهرستان لردگان توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان نمود

 انتهای پیام/1020ج
 
 


کد مطلب: 43472

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43472/بلا-تکلیفی-شهرک-صنعتی-خانمیرزا-سال-96-کنون

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir