۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۴۳۴۷۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

نقش ارزشمند نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر گام‌های موثری برداشته است از مردم خواستار شد در کنار این نهاد در خصوص مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند.
نقش ارزشمند نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر
به گزارش جهانبین‌نیوز اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس شورای سیاست‌گذاری مبارزه با مواد مخدر در حاشیه مراسم نمادین آتش زدن مواد مخدر کشف شده در استان گفت: استان در مسیر ترانزیتی قرار گرفته است و به همین خاطر حمل و نقل  مواد مخدر نیز  در آن وجود دارد.

وی ادامه داد: مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم یک مسئله اجتماعی است و بایستی همه در رفع این معضل اجتماعی کمک کنند.

عباسی تشریح کرد: درسال جاری اقدامات خوبی در خصوص مبارزه با مواد مخدر انجام شد که می‌توان به پاکسازی چند محله معروف اشاره کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با حضور در این محلات آلوده مشکلات را بررسی و پیگیری کردیم و امروز نیز در این مراسم نمادین شرکت کردیم تا مردم بیشتر اقدامات مبارزه با مواد مخدر قرار گیرند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر گام‌های موثری برداشته است از مردم خواستار شد در کنار این نهاد در خصوص مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند.

انتهای پیام/ج1029
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۸:۱۹

27 Dec 2019