۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۳۴۶۲
تاخیر در حقوق کارگران سد کارون 4؛

عدم تعیین تکلیف شهرک صنعتی شهر کاج از سوی مسئولین

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران سد کارون 4 از عدم پرداخت حقوق 6 ماهه گذشته خود معترض می باشند که می طلبد مسئولان اهتمام لازم جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها را پیگیری نمایند .
عدم تعیین تکلیف شهرک صنعتی شهر کاج از سوی مسئولین
حسینعلی رضایی سرپیری نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه یکی از بحران های اقتصادی از دست رفتن امنیت شغلی کارگران است گفت  : در این استان نیز کارگران سد کارون 4 از عدم پرداخت حقوق 6 ماهه گذشته خود معترض می باشند که می طلبد مسئولان اهتمام لازم جهت رفاه حال کارگران و مطالبات به حق آنها را پیگیری نمایند .

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی استان افزود : کمبود نیرو در ادارات استان چهارمحال و بختیاری به وضوح مشاهده میگردد که در این میان نیز کمبود  نیروی بازرسی در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  شهرستان اردل  نیز از مشکلات این شهرستان است.

رضایی سرپیری  افزود: از سوی شورای اسلامی شهر کاج جهت تاسیس شهرک صنعتی در شهر کاج از توابع شهرستان اردل  زمین هایی اختصاص و پیش بینی شده که متاسفانه با مشکلات اجتماعی مواجه گردیده لذا مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی و سایر مسئولین امر مطالعاتی در این خصوص معمول و بهترین تصمیم را اتخاذ و اجرایی نمایند .

 انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۳۷

27 Dec 2019