کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معلولیت محدودیت نیست/

از خواستن تا توانستن/موفقیت های پی در پی معلولان اردلی

23 آذر 1398 ساعت 13:13

بسياري از معلولان كه با محدوديت هاي بينايي، شنوايي، حركتي، ذهني و اعصاب و روان مواجه هستند توانسته اند اثبات كنند كه معلوليت، محدويت نيست و بر همين اساس به موفقيت هاي بزرگي در زمينه هاي ورزشي، فرهنگي و هنري، توليدي دست يافته اند.


 کاظم مير احمدي رئيس اداره بهزيستي شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: يک هزار و 900 معلول در قالب  2300 خانوار در  شهرستان اردل از خدمات اين اداره بهره مند هستند.

مير احمدي اظهار كرد: بسياري از اين معلولان كه با محدوديت هاي بينايي، شنوايي، حركتي، ذهني و اعصاب و روان مواجه هستند توانسته اند اثبات كنند كه معلوليت، محدويت نيست و بر همين اساس به موفقيت هاي بزرگي در زمينه هاي ورزشي، فرهنگي و هنري، توليدي دست يافته اند.


وی با اشاره به اینکه  مهم زیبایی های ظاهری نیست تصریح کرد: آنچه بیش از همه اهمیت و ارزش والایی دارد زیبایی اخلاقی است و ما بکوشیم تا کاستی های اخلاقی خود را تصحیح کنیم وگرنه هرکس در نوع خود زیبایی های بسیاری دارد.

میر احمدی تاکید کرد: در واقع این اخلاق بوده که معیار سنجش خوب و بد و تفکیک این دو از هم است ، مهم ظاهر انسان ها نیست مهم درون انسان هاست.


به گزارش جهانبین نیوز؛ طي مراسمي با حضور مسئولين سه نفر از معلولان كارآفرين برتر بخش ميانکوه شهرستان اردل در سالن اجتماعات کميته امداد امام خميني (ره) شهر سرخون تجليل شدند.

اين معلولان در زمينه هاي دامپروري،قالي بافي،پرورش زنبور عسل و صنايع دستي كارآفرين برتر شناخته شده اند.


انتهاي پيام/570ه


کد مطلب: 43456

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43456/خواستن-توانستن-موفقیت-های-پی-معلولان-اردلی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir