۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۴۳۴۴۷
در قالب کاروان راهيان نور صورت گرفت

اعزام 300 دانش‎آموز دختر اردلي به کربلاي ايران

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از اعزام 300 نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم اين شهرستان به مناطق عملياتي جنوب کشور خبر داد.
اعزام 300 دانش‎آموز دختر اردلي به کربلاي ايران
سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در جريان اعزام کاروان راهيان نور دانش‌آموزي اين شهرستان به مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 300نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم به مناطق عملياتي جنوب کشور اعزام شدند.
 


موسوي مدت‌زمان اين سفر معنوي را چهار روز و در قالب يک دستگاه اتوبوس عنوان کرد و افزود: دانش‌آموزان در اين سفر از مناطق عملياتي جنوب کشور در اهواز به‌ويژه دهلاويه، اروندکنار، شلمچه و هويزه ديدن کرده و با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق مي‌کنند.

وي با بيان اينکه اعزام کاروان‌هاي راهيان نور دانش‌آموزي با مشارکت سپاه ناحيه و مديريت آموزش‌وپرورش اين شهرستان انجام مي‌پذيرد، گفت: تعدادي از فرهنگيان، روحانيون، پاسداران و راويان هشت سال دفاع مقدس، دانش‌آموزان را در سفر معنوي راهيان نور همراهي مي‌کنند.



فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل کاروان‌هاي راهيان نور را فرصتي براي انتقال سيره شهدا به جوانان دانست و تصريح کرد: دشمن براي جدا کردن نوجوانان و جوانان از اعتقادات اسلامي و ديني با تمام توان به ميدان آمد و مسؤولان دستگاه‌هاي اداري بايد با به‌کارگيري تمام ظرفيت‌ها دشمن را دررسيدن به اين هدف مأيوس کنند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۶:۲۱

27 Dec 2019