کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

5 هزار شکایت در سامانه ثبت شکایات وزارت آموزش و پرورش در سال‌جاری ثبت شد

20 آذر 1398 ساعت 18:33

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت:در سال‌جاری 5 هزار شکایت در سامانه ثبت شکایات وزارت آموزش و پرورش ثبت شد کهاز این تعداد 2 هزار و 800 مورد رسیدگی شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ زهرا مظفر، مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش،  صبح امروز در حاشیه آئین افتتاحیه طرح یاری‌گران زندگی در مدارس چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌جاری برای اولین‌بار قبل از فرارسیدن زمان ثبت‌نام مدارس ستاد نظارت بر روند ثبت‌نام در استان‌ها تشکیل شد.

مظفر افزود: بر این اساس سامانه نظارت بر ثبت‌نام مدارس در کشور راه‌اندازی شد و همزمان با ورود بازرسان آموزش و پرورش به مدارس فرم ها به صورت الکترونیکی تکمیل می شد و توسط مدیر مدرسه نیز تایید میشد که طبق گزارشات 30 هزار مدرسه و 600منطقه در استانها مورد بازرسی قرار گرفت.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال‌جاری 5 هزار شکایت در سامانه ثبت شکایات وزارت آموزش و پرورش ثبت شد، گفت: از این تعداد 2 هزار و 800 مورد مربوط به موضوع ثبت‌نام مدارس در سراسر کشور بود که این شکایات مورد بررسی قرار گرفت و پاسخ قانع‌کننده به والدین داده و وجوه اضافی دریافتی نیز به حساب آن‌ها واریز شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان این که چهارمحال و بختیاری جزو استان‌های موفق در حوزه پاسخگویی به شکایات، عملکرد و بازرسی از مدارس است افزود: در این استان از فرآیند ثبت‌نام در 800 مدرسه بازید به‌عمل آمد و فرم‌های بازرسی در سامانه نظارت بر ثبت‌نام مدارس ثبت شد.

مظفر در پایان خاطر نشان کرد: از اهداف حضور ما در استان‌ها برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات مدارس و نظارت بر اجرای برنامه تحول بنیادین در مدارس است؛ در سال‌جاری برای اولین‌بار مدیران مدارس نقش مؤثری در برنامه‌ریزی بر مدارس داشتند.

انتهای پیام/1028ج


کد مطلب: 43441

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43441/5-هزار-شکایت-سامانه-ثبت-شکایات-وزارت-آموزش-پرورش-سال-جاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir