۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۳۴۳۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

آرایش دشمن در فضای مجازی، آرایش جنگی است/بسیج باید در مقابل دشمنان نظام، کُنِشی عمل کند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: آرایش دشمن در فضای مجازی، آرایش جنگی است و لازم است فضای مجازی در مقابل جنگ روانی دشمنان به صورت کنشی عمل کند و آرایش مناسب بگیرد.
آرایش دشمن در فضای مجازی، آرایش جنگی است/بسیج باید در مقابل دشمنان نظام، کُنِشی عمل کند
به گزارش جهانبین‌نیوز سردار محمدعلی اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در آیین تودیع  و معارفه فرمانده ناحیه شهرستان شهرکرد، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: آرایش دشمن در فضای مجازی، آرایش جنگی است و لازم است فضای مجازی در مقابل جنگ روانی دشمنان به صورت کنشی عمل کند و آرایش مناسب بگیرد.

سردار اکبری خاطرنشان کرد: در فضای مجازی با بسیج همسو باشید چراکه بسیج پرچمدار جریان اصلی و انقلابی در فضای مجازی است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج باید نماد جذب حداکثری باشد البته لازم است به این نکته توجه داشت که معیار و میزان، اصول و ارزشهاست و  جذب حداکثری باید با مبنا قرار دادن اصول صورت بگیرد.

سردار اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج در عین گستردگی بایستی چابک باشد بسیج بشدّت در معرض توطئه‌ی دشمن و نفوذ دشمن است.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه شاهد هجمه‌های زیاد دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علیه سپاه و بسیج  هستیم، لذا رسانه‌ها باید با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات  بسیج و سپاه این هجمه‌ها را خنثی کرده و نقش بسیج و سپاه در عرصه‌های مختلف را برای مردم تبیین کنند.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در پایان با اشاره به اینکه  بسیج باید خادم مردم باشد، بیان کرد: بی شک آینده درخشان در انقلابی بودن است لذا باید بدانیم که برای انقلابی بودن باید خادم مردم بود.

انتهای پیام/ 1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۷:۳۱

28 Dec 2019