۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۳
کد مطلب : ۴۳۴۳۰
پیگیری های جهانبین نیوز نتیجه داد/

پای ملی پوشان به بزرگترین سالن دو و میدانی سرپوشیده کشور باز می شود

پس از انتشار گزارشی از "وضعیت نامناسب بزرگترین سالن دو و میدانی سرپوشیده کشور"، مسئولان ورزشی از واگذاری سالن دو و میدانی شهدای ورزشکار بروجن به بخش خصوصی و برگزاری اردوهای تیم ملی خبر دادند.
پای ملی پوشان به بزرگترین سالن دو و میدانی سرپوشیده کشور باز می شود
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار کرد: موانع قانونی مانع از اخذ چارت تشکیلاتی برای سالن دو و میدانی شهدای ورزشکار بروجن شده و این سالن از طریق اِعمال ماده 88 به بخش خصوصی و هیئت های ورزشی واگذار می شود.
 
حمید کریمی با بیان اینکه سالن شهدای ورزشکار، سالن اختصاصی دو و میدانی بوده و با توجه به تعداد کم ورزشکاران این رشته زمینه برای فعالیت و پُر بودن همیشگی آن وجود ندارد، افزود: راهکاری قانونی جز واگذاری به بخش خصوصی برای نگهداری و مدیریت این سالن وجود ندارد.
 
وی همچنین از توسعه فضای جانبی اطراف این سالن و استقرار رشته های ورزشی از قبیل بولینگ، بیلیارد و... خبر داد و اضافه کرد: با برگزاری مسابقات انتخابی استان و میزبانی رقابت های ملی و بین المللی، زمینه برای حفظ و نگهداری این زیرساخت مهم ورزشی فراهم خواهد شد.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان در پاسخ به سوال خبرنگار جهانبین نیوز درخصوص تاریخ دقیق برگزاری مزایده، گفت: تا هفته آینده دومین آگهی مزایده ماده 88 سالن دو و میدانی شهدای ورزشکار بروجن منتشر شده و اطمینان داریم از این طریق به یک نتیجه مطلوب خواهیم رسید.
 
اردوهای آمادگی تیم ملی دو و میدانی ایران در سالن شهدای ورزشکار بروجن برگزار می شود
 
سرمربی تیم ملی دو و میدانی ایران در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، با اشاره به در پیش بودن مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا، اظهار کرد: ظرف 10 روز آینده ملی پوشان تمرین های آمادگی خود را جهت اعزام به این دوره از مسابقات در سالن دو و میدانی شهدای ورزشکار بروجن آغاز خواهند کرد.
 
سجاد مرادی افزود: وجود زیرساخت و ظرفیت های مناسب ورزش دو و میدانی، ارتفاع مناسب از سطح دریا و شرایط ویژه آب و هوایی و... اولویت مهم فدراسیون در برگزاری اردوهای تیم ملی در استان چهارمحال و بختیاری و شهر بروجن است.
 
وی با بیان اینکه در این اردو 20 ملی پوش به همراه پنج مربی و کادر فنی حضور دارند، اضافه کرد: مسابقات صحرانوردی قهرمانی آسیا نهم فروردین ماه سال آینده در کشور هُنگ کُنگ برگزار می شود.
 
به گفته سرمربی تیم ملی دو و میدانی ایران، ملی پوشان تا قبل از اعزام به مسابقات آسیایی تمرین های آمادگی خود را طی دو مرحله در شهر بروجن پیگیری خواهند کرد.
 
به گزارش جهانبین نیوز، دوازدهم آذرماه انتشار گزارشی با عنوان "بی خیالی وزارت ورزش و جوانان در قبال بزرگترین سالن دو و میدانی سرپوشیده کشور" واکنش وزیر ورزش و جوانان و دستور پیگیری این موضوع را به همراه داشت تا جایی که مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین، فرماندار شهرستان بروجن و سرمربی تیم ملی دو و میدانی با تشکیل جلسه ای در محل سالن شهدای ورزشکار بروجن، از واگذاری این سالن به بخش خصوصی و برگزاری اردوهای تیم ملی خبر دادند.
 
امید است با حضور ملی پوشان و برگزاری اردوهای تیم ملی در سالن دو و میدانی شهدای ورزشکار بروجن، شاهد رونق این زیرساخت بزرگ ورزش کشور، ارتقاء ورزش دو و میدانی استان چهارمحال و بختیاری و درخشش ورزشکاران ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.
 

گزارش از محسن نادری

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۴:۵۲

28 Dec 2019