۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۴۳۴۲۳
مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری؛

92 درصد از درآمدهای عمومی استان را اداره مالیاتی تامین می کند

مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل امور مالیاتی استان بالغ بر 92 درصد از درآمدهای عمومی استان را تامین می کند .
92 درصد از درآمدهای عمومی استان را اداره مالیاتی تامین می کند
کوروش بیگدلی  مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: مودیان مالیاتی که بدهی مالیاتی آنان تا شهریور ماه سال جاری قطعی شده باشد و تا پایان اذر ماه نسبت به پرداخت بدهی مربوطه ( اصل مالیات و نیز جرائم غیرقابل بخشش ) اقدام نموده اند مشمول بخشودگی 96 درصدی خواهند بود و تا پایان سال جاری، بعد از تاریخ ذکر شده به ازای هر ماه، 2 درصد از میزان بخشودگی، خواهد شد.

 وی در ادامه افزود:  چنانچه تا پایان سال نسبت به پرداخت آن اقدام نگردد، برابر آخرین ضوابط مقرر به عنوان مودی خوش حساب تلقی نشده و جرائم آنان مورد بخشودگی قرار نمی گیرد .

مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل امور مالیاتی استان بالغ بر 92 درصد از درآمدهای عمومی استان را تامین می کند .

بیگدلی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته بالغ بر 1000 میلیارد ریال از محل درآمدهای عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها، دهیاری های و مناطق عشایری استان جهت توسعه زیرساخت های شهری و روستایی استان پرداخت شده است و در 9 ماهه اول سالجاری این مبلغ 750 میلیارد ریال بوده که به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه نظام مالیاتی با اجرای طرح جامع مالیاتی به دنبال هوشمندسازی و مدرن سازی نظام مالیاتی است، تصریح کرد: با هوشمندسازی نظام مالیاتی، ریزداده‌ها و اطلاعات مالی مودیان به صورت کامل و شفاف در اختیار سیستم مالیاتی قرار می ‌گیرد، که در این صورت فرار مالیاتی و فساد اداری به حداقل  می‌رسد که این امر موجب عدالت مالیاتی( عدالت مالیاتی یعنی دریافت مالیات متناسب با درآمد، سود، ثروت و مصرف است)خواهد شد.

مدیر کل امور مالیاتی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تمام مسائل در نظام مالیاتی هوشمند شفاف و روشن  است و احتمال تمام خطاها و ممیزمحوری حداقل است.

وی مبارزه با فرار مالیاتی از برنامه های اصلی و کلیدی این سازمان تلقی کرد و افزود:  عزم سه قوه قضا برای مبارزه با فرار مالیاتی جدی و قاطع است.

کوروش بیگدلی در پایان بیان کرد: بخشودگی  ۹۶ درصدی جرائم مالیاتی برای مودیان مالیاتی تولید کننده گان و ۹۲ درصدی برای غیر تولید کننده گان که بدهی خود را تا پایان آذر ۹۸ پرداخت نمایند.

انتهای پیام / ۱۰۲۹ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۹:۰۵

27 Dec 2019