۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۳۴۲۱
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پایان اجرای طرح هادی در 13 روستای شهرستان اردل

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در 13 روستای شهرستان اردل طرح هادی در یک فاز اجرا شده بود که با تلاش همکاران این طرح‌ها به صورت کامل اجرا و تکمیل شد.
پایان اجرای طرح هادی در 13 روستای شهرستان اردل
سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اجرای طرح‌های هادی روستایی در این استان اظهار کرد: در 13 روستای شهرستان اردل طرح هادی در یک فاز اجرا شده بود که با تلاش همکاران این طرح‌ها به صورت کامل اجرا و تکمیل شد.

وی با اشاره به اجرای 500 متر طول تک و کانیو و کانال و 4 هزار مترزیرسازی و آسفالت در روستای کوران آباد افزود: طرح هادی این روستا با اعتباری بالغ‌بر 4 هزار و 330 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان 97 اجرا و تکمیل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همچنین از تکمیل طرح هادی روستای زرمیتان خبر داد و بیان کرد: در این روستا با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی 97 حدود 300 مترمربع پیاده‌روسازی و 3 هزار و 500 مترمربع آسفالت انجام شده است.

رئیسی با بیان اینکه در روستای کریم آباد نیز با 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار از محل قیر رایگان سال 97 حدود 7 هزار متر مربع آسفالت انجام شده است، ادامه داد: همچنین در روستای آبسرده نیز با 2 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سال 97، 800 متر طول تک و کانیو و کانال بتنی اجرا شده است.

وی گفت: در روستاهای شوران، شکرآباد، عزیزآباد سفلی و دورک قنبری و لشتر نیز به صورت جداگانه 2 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سال 97 هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خاطرنشان کرد: در روستای شوران 70 متر دیوار سنگی، در روستای شکر آباد 200 متر طول کانال و سنگ کاری، در روستای عزیزآباد سفلی 600 متر طول تک و کانیو و کانال و در روستای دورک قنبری در بخش میانکوه 400 متر طول تک جدول، 5 هزار مترمربع زیرسازی و 2 هزار مترمربع آسفالت انجام شده است.

رئیسی افزود: همچنین در روستای چلو با 2 هزار و 490 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات قیر رایگان سال97 حدود 6 هزار مترمربع آسفالت، در روستای رفن با 2 هزار و 540 میلیون ریال اعتبار از اعتبارات قیررایگان 5000مترمربع آسفالت و در شهرک کاظمیه نیز با 2 هزار و 400 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سال 97 نزدیک به 30 متر طول دیوار سنگی، اجرای پل و یک هزار و 500 مترمربع زیرسازی و آسفالت و در روستای شلیل سفلی نیز با 3 هزار میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی 97 قریب به 3 هزار و 500 مترمربع زیرسازی و آسفالت و روستای لشتر با مبلغ 2 هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی سال 97 میزان 2 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۹:۰۱

27 Dec 2019