کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایده پرداز هفشجانی؛

اپلیکشن طب باماست کل فضای پزشکی را در بر می گیرد/ 500 میلیون تومان بودجه برای راه اندازی این طرح نیاز است

17 آذر 1398 ساعت 8:51

ایده پرداز هفشجانی گفت: اپلیکشن طب با ماست کل فضای پزشکی از جمله واحد های بیمارستان ها ، آزمایش ها و منابع پیرا پزشکی و دندانپزشکی را در برمی گیرد و سالانه به ارزش افزوده این اپلیکشن اضافه شده و یک اپلیکشن مادام العمر است.


الهه گل محمدی ایده پرداز هفشجانی  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد:  یک سری ایده ها را  تا کنون توانسته ام به به واحد تولید برسانم.

وی با اشاره به اینکه اپلیکشن طب باماست یکی از ایده هایی است که به مرحله تولید رسیده است اظهار کرد:  عنوان این اپلیکشن کل جامعه پزشکی را در بر میگیرد، 12  منو دارد که هر منو مختص به یک بخش از واحد پزشکی است.

گل محمدی با اشاره به اینکه  این اپلیکشن در فضای آیکلود قرار است نوشته شود  تصریح کرد: 500 میلیون تومان بودجه برای راه اندازی این طرح نیاز است.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه این طرح حمایت شود و به مرحله تولید برسد قطعا" در اشتغال زایی سهم بسزایی دارد افزود: با راه اندازی این طرح 500 نفر اشتغال زایی می توان انجام داد.

گل محمدی ادادمه داد: اپلیکشن طب با ماست کل فضای پزشکی از جمله  واحد های بیمارستان ها ، آزمایش ها و منابع پیرا پزشکی و دندانپزشکی را در برمی گیرد   و سالانه به  ارزش افزوده این اپلیکشن اضافه شده  و یک اپلیکشن مادام العمر است.

این طرح تا کنون جایی ارائه نشده است

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی این طرح به دنبال اسپانسر مالی بوده ایم گفت:  به دلیل اینکه واحد درآمد زایی طرح یک عدد خیلی منطقی بود و می دانستیم این حمایت از طریق بسیج  کار ساز نیست  به  همین  خاطر به دنبال سرمایه گذار بوده ایم .

گل محمدی با اشاره به اینکه  اسپانسر مالی  به دنبال درصد سود و سهام خود از این طرح است گفت: هدف ما از اجرایی کردن این طرح اشتغال بچه های چهارمحال و بختیاری  و 50 درصد دیگر آن حمایت از نخبگان است  اما قاعدتا" اسپانسر این مبلغ را برنمیگرداند و برای خودش می خواست.

حمایت مالی بزرگترین مشکل پیش روی یک نخبه است

وی تعریف خود را از نخبه اینگونه عنوان کرد: نخبگان یک سری افرادی هستند که برای پیشرفت کشور تلاش کرده و علی رغم تحریم ها بازهم می توانند موفق باشند و راهکارهای جدیدی را برای خود پیش رو دارند .

گل محمدی در پایان خاطر نشان کرد: نخبگان علم را برای خودشان نمی خواهند اما مسئولین نیز باید آن ها را حمایت کنند که علم خود را به ایده و ایده را به تولید رسانده تا بتوانند سهم بسزایی در اشتغال زاتیی و نهایت خارج کردن رتبه یک بیکاری استان چهارمحال و بختیاری داشته باشند.

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 43411

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43411/اپلیکشن-طب-باماست-کل-فضای-پزشکی-می-گیرد-500-میلیون-تومان-بودجه-راه-اندازی-این-طرح-نیاز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir