کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

طرح‌های پژوهشی استان به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است

16 آذر 1398 ساعت 19:20

مدیر پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی استان به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، گفت: سال گذشته 15 طرح مطالعاتی پژوهشی اولویت‌دار برای استان مشخص شد.


به گزارش جهانبین‌نیوز؛ اسماعیل پیرعلی مدیر پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در نشست اعضای ستاد هفته پژوهش و فناوری با بیان اینکه طرح‌های پژوهشی استان به 80 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است، گفت: سال گذشته 15 طرح مطالعاتی پژوهشی اولویت‌دار برای استان مشخص شد.

وی با اعلام اینکه برای اجرای این طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی چهار میلیارد و 800 میلیون ریال از محل تجمیع اعتبارات پژوهشی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت، عنوان کرد: این طرح‌های شامل انتقال آب، توسعه باغات در زمین‌های شیب‌دار، افزایش مزرعه‌های پرورش ماهی سردابی، گردشگری و توسعه صنعت بوده است.

پیرعلی ادامه داد: ‌تمامی 15 طرح مطالعاتی پژوهشی اولویت‌دار چهارمحال و بختیاری در سال گذشته تقاضا محور بوده و مصوبه کارگروه آموزش و پژوهش استان را دارد و تقویت کمی و کیفی ارتباط صنعت‌گران و فن‌آفرینان استان با جدیت دنبال می‌شود.

دبیر کمیته نمایشگاه و دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: نمایشگاه فن‌بازار استان همزمان با هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه شهرکرد برگزار و 26 غرفه دارد که از این تعداد 8 غرفه به پارک علم و فناوری و دانشگاه شهرکرد و 18 غرفه به دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه پژوهش و فناوری اختصاص یافته است.

وی در پایان اعلام کرد: امسال در هفته پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری 6 محصول فنآور استان رونمایی خواهد شد و برگزاری تورهای فناورانه، انعقاد قرارداد با پنج شرکت فناور، برگزاری رویدادهای استارت‌آپی، امضای تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش و برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره‌ای از برنامه‌های مهم پارک علم و فنآوری چهارمحال و بختیاری در هفته پژوهش و فنآوری سال‌جاری است.

انتهای پیام/1029ج


کد مطلب: 43408

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43408/طرح-های-پژوهشی-استان-80-درصد-پیشرفت-فیزیکی-رسیده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir