۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۳۳۹۶
امام جمعه شهرستان بروجن

داوطلبان در صورت عدم توان مسئولیتی امکانات کشور را به زحمت نیندازند/هیچ کس حق دامن زدن به مسائل قومیتی را ندارد

امام جمعه بروجن گفت: داوطلبانی که توان مسئولیتی ندارند، امکانات کشور را در مراحل ثبت نام، تأیید صلاحیت و برگزاری انتخابات به زحمت نیندازند.
داوطلبان در صورت عدم توان مسئولیتی امکانات کشور را به زحمت نیندازند/هیچ کس حق دامن زدن به مسائل قومیتی را ندارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ امام جمعه شهر بروجن در خطبه های این هفته نمازجمعه، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران، برگزاری انتخابات آزاد است که همه می توانند طبق شرایط در آن مشارکت داشته و سرنوشت خود را تعیین کنند.
 
حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق با اشاره به وظایف نظارتی و قانون گذاری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه برخی نمایندگان در مجلس شورای اسلامی لابی گری کرده و در عزل و نصب ها و اموری که به آنها ارتباطی ندارد، دخالت می کنند معلوم است که هنوز به وظایف خود آگاهی ندارند.
 
وی افزود: ثبت نام در انتخابات و ورود به عرصه نمایندگی نیازمند توان مدیریتی است، از این رو شایسته است داوطلبانی که توان مسئولیتی کافی ندارند، با عدم حضور خود امکانات کشور را به زحمت نیندازند.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها گفت: این زیبنده نماینده منتخب مردم نیست که پس از پایان رأی آوری و ورود به مجلس دیگر کسی او را نبیند و نشناسد.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان اینکه اقوام و گروه های مختلف سیاسی در شهرستان بروجن وجود دارد، افزود: هیچ کس حق ورود به مسائل قومیتی و دامن زدن به مسائل سیاسی و تفرقه انگیر را ندارد.
 
وی اضافه کرد: در مسائل قومیتی به گونه ای عمل نشود که اختلافات بعد از پایان انتخابات هم باقی بماند.
 
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۷:۱۶

26 Dec 2019