کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب نماز جمعه شهرکرد:

قلم‌زدن‌ها باعث روشن‌گری شود تا ایجاد ابهام/آنچه در شهرداری شهرکرد رخ داده است نیازمند بررسی است

15 آذر 1398 ساعت 13:55

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: آنچه در شهرداری شهرکرد رخ داده است نیازمند بررسی است، این موضوع مسئله مهمی است و باید ریشه‌یابی شود، هرکس در این موضوع کوتاهی کرده باید پاسخگو باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های این هفته نماز جمعه به مسائل پیش آمده در شهرداری شهرکرد در روزهای گذشته اشاره و اظهار کرد: در قضایایی که  چند روز در استان شاهد بودیم ابهام‌هایی وجود دارد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه گاهی قلم‌زدن‌های ناآگاهانه و غیرعالمانه هم صورت می‌گیرد افزود: توصیه این است که قلم‌زدن‌ها عالمانه‌تر و بیشتر  باعث روشن‌گری شود تا ایجاد ابهام

وی بیان داشت : زمانی که شورای شهر شکل گرفت و در مقام تصمیم‌گیری برآمد مطالبی به آن‌ها گفتم که مورد توجه قرار نگرفت.

خطیب نماز جمعه شهرکرد  با بیان اینکه آنچه در شهرداری شهرکرد رخ داده است نیازمند بررسی است، ادامه داد: این موضوع مسئله مهمی است و باید ریشه‌یابی شود، هرکس در این موضوع کوتاهی کرده باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به دهم ربیع‌الثانی سالروز وفات کریمه اهل‌بیت (س)  حضرت فاطمه‌معصومه اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار ولی نعمت همه مردم ایران است.

وی با بیان اینکه بیستم آذرماه یادآور شهادت یک عالم و شهید والاقدر به نام شهید آیت‌الله دستغیب است، افزود: این عالم فرهیخته به دست مزدوران کوردل آمریکایی شهید شد، این مستکبران هر چه تا امروز تلاش کردند به جایی نرسیدند، در همین فتنه اخیر منافقان نقش پررنگی ایفا کردند اما کاری از پیش نبردند.

نکونام با تاکید بر روز جهانی حقوق بشر، تصریح کرد: منظور از روز جهانی حقوق بشر، حقوق بشر انسانی است نه حقوق بشر استکباری، یادآور شد: حقوق بشر استکباری می‌گوید هزارن نفر باید از بین بروند اما منافع استکبار تامین شود.

خطیب نماز جمعه شهرکرد اضافه کرد: آغاز هفته پژوهش و فناوری در پیش است، پژوهش از مباحث مهم، پایه‌ایی و اساسی در پیشرفت یک ملت است، مسؤولان هرچه در راه تولید، فناوری، اختراع، ایستادگی ملت روی پای خود و... همکاری نکنند خودشان را بدنام کرده‌اند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی فرهنگی در سال 63 به فرمان امام خمینی (ره) عنوان کرد: با ساز و کاری که این شورا دارد تا به امروز کاری از پیش نبرده است، به افرادی که جزو مسؤولان اصلی این شورا است امیدی نیست و لازم است یک تحول اساسی در آن ایجاد شود.

نکونام خاطرنشان کرد: شانزدهم آذرماه روز دانشجو است که از مناسبات مهم است، یکی از ویژگی‌هی غیرقابل تغییر دانشجویان حتی از قبل از انقلاب استکبارستیزی آن‌ها بوده است، نفوذ و دست‌ها نفوذ در دانشگاه زیاد بوده تا دانشجو را در معرض افکار بیگانه و شیطانی قرار دهد اما غافل از اینکه دانشجو همیشه بیدار است و این راه نورانی ادامه دارد.

انتهای خبر/1027ج

 


کد مطلب: 43393

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43393/قلم-زدن-ها-باعث-روشن-گری-شود-ایجاد-ابهام-آنچه-شهرداری-شهرکرد-رخ-داده-نیازمند-بررسی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir