۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۳۳۸۵
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان/دست برتر پلیس فتا در فضای مجازی

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر انهدام و بیش از 2 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
انهدام 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان/دست برتر پلیس فتا در فضای مجازی
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: نیروی انتظامی تنها نیرویی است که به طور مستمر و گسترده از نقطه صفر مرز تا مرکز کشور به صورت شبانه روزی با مردم سر و کار دارد.
 
سردار غلامعباس غلامزاده حضور مقتدرانه پلیس در تمامی صحنه ها و پیشگیری از وقوع جرم را اولویت های مهم نیروی انتظامی در سال جاری عنوان و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 26 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده است.
 
وی با اشاره برگزاری طرح های مقابله ای، پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در همین راستا 2 هزار و 250 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شده اند.
 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری همچنین از افزایش 80 درصدی کلاهبرداری ها و جرائم سایبری در کشور خبر داد و گفت: 80 درصد پرونده های ارجاع شده به پلیس فتا از طریق شکایت های مردمی و دستور مقام محترم قضایی، منجر به شناسایی متهمین و کشف جرم شده است.
 
سردار غلامزاده اعتماد و رضایتمندی مردم را دو سرمایه عظیم نیروی انتظامی در کشور برشمرد و افزود: کمر همت بسته و افتخار می کنیم که تا پای جان از آرمان های والای انقلاب اسلامی ایران دفاع کنیم.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۵۵

27 Dec 2019