کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخترع آیینه هوشمند دو چشم:

آیینه هوشمند دو چشم فرایند خرید عینک را برای ما راحت تر می کند/این طرح نیازی به اسکنر سه بعدی پیشرفته ندارد

13 آذر 1398 ساعت 10:23

مخترع آیینه هوشمند دو چشم گفت: آینه هوشمند دو چشم این امکان را به ما می دهد که مدل های مختلف را به صورت فیزیکی وخیلی راحت روی صورت خودمان ببینیم و فرایند خرید عینک را برای ما راحت تر می کند.


علیرضا فروزنده نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران رشته هوش مصنوعی (مخترع آیینه هوشمند) در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  آیینه هوشمند دو چشم  طرحی بود که اختراع کرده ام که آین آینه هوشمند دو چشم  آینه ای است که  در عینک فروشی ها و فروشگاه های عینک های پزشکی نصب می شود .

وی تصریح کرد: آینه هوشمند دو چشم این امکان را به ما می دهد که مدل های مختلف را  به صورت فیزیکی خیلی راحت روی صورت خودمان ببینیم و فرایند خرید عینک راحت تر انجام می شود.

فروزنده نژاد افزود: یکی دیگر از ویژگی های این طرح این است که این آیینه پس از مدتی که در یک فروشگاه کار میکند می تواند به فرد خریدار جدید نشان دهد که قبلا" این عینک به افرادی که صورت مشابه ای با ایشان داشته اند چه عینک هایی خریداری کرده اند و اینطوری فرایند خرید عینک خیلی ساده تر می شود چون نیازی نیست به دنبال عینکی که به شما می آید بگردید.

وی با اذعان بر اینکه این دستگاه نمونه خارجی دارد ولی با هزینه خیلی بیشتر   ساخته بیان داشت: نمونه که ما ساخته ایم هزینه ساخت خیلی پایینی دارد  و اینکه اضافه کردن عینک به این دستگاه خیلی راحت است و با استفاده از یک تلفن همراه و چند عکس از زاویه مختلف این کار انجام شده است و نیازی به اسکنر سه بعدی پیشرفته ندارد .

فروزنده نژاد با تاکید بر اینکه برای ساخت این محصول نیاز به حمایت کامل به صورت تجاری داریم اذعان داشت:  متاسفانه تا کنون موفق نشده ایم که در این راستا سرمایه گذار جذب کنیم .

انتهای پیام/1020ج
 


کد مطلب: 43378

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43378/آیینه-هوشمند-دو-چشم-فرایند-خرید-عینک-راحت-تر-می-کند-این-طرح-نیازی-اسکنر-سه-بعدی-پیشرفته-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir