۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۴۳۳۷۴
در چهارمحال و بختیاری/

405 فرزند محسنین بدون حامی مالی هستند

مدیر کل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر ۴۰۵ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری بدون حامی مالی هستند.
405 فرزند محسنین بدون حامی مالی هستند
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ علی‌ ملکپور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از ثبت‌نام چهار هزار و 537 فرزند یتیم و محسنین استان در سامانه اکرام ایتام و طرح محسنین خبرداد.

وی با اشاره به اینکه فرزندان ایتام و محسنین چشم انتظار کمک‌های مالی خیرین هستند، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۰۵ فرزند محسنین در چهارمحال و بختیاری بدون حامی مالی هستند.

ملکپور توضیح داد: طرح محسنین شامل فرزندان مددجوی دارای سرپرست ناتوان است و مشمولان این طرح دارای سرپرست هستند اما سرپرست خانواده برخلاف میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری، از کارافتادگی توان اداره زندگی را ندارد.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از مجموع چهار هزار و ۵۷۳ فرزند تحت حمایت کمیته امداد دو هزار ۹۱ نفر یتیم و مابقی فرزند محسنین هستند.

وی ادامه داد: کمک‌های مالی حامیان به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز می‌شود و کمیته امداد تنها بر این روند نظارت دارد.

ملک پور اشاره کرد: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح چهارمحال و بختیاری در این طرح ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۵۲

26 Dec 2019