۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۳۳۷۱
مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری:

وصول بیش از چهار هزار پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی / متخلفین به 135 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند

مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری در هفت ماهه سال جاری به طور کلی چهار هزار و 40فقره پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت و درمان واصل گردید.
وصول بیش از چهار هزار پرونده  به اداره کل تعزیرات حکومتی / متخلفین به 135 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند
محمد رضا عمرون مدیر کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان چهارمحال و بختیاری در هفت ماهه سال جاری به طور کلی چهار هزار و 40فقره پرونده در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و بهداشت و درمان واصل گردید.

وی با اشاره به اینکه از تعداد چهار هزار و 40 فقره پرونده سه هزار و  951 مورد آن  را رسیدگی کردیم  تصریح کرد: متخلفین 135 میلیارد ریال به جزای نقدی محکوم شدند .

عمرون ادامه داد:   جزای نقدی در حوزه قاچاق کالا حدود 124 میلیارد ریال ،کالا  و خدمات 13 میلیارد ریال و تخلفات مربوط به حوزه بهداشت حدود 300 میلیون تومان بوده است .

وی اذعان داشت: در بحث قاچاق در این هفت ماه حدود 10 فقره  مصادره خودرو داشتیم که این خودرو ها سبک و سنگین بوده ، در بحث منابع طبیعی قاچاق چوب و هیزم 186 فقره پرونده بوده است که بیش از 170  تا ان را رسیدگی کردیم و متخلفین 930 میلیون تومان به جزای نقدی محکوم شدند .

عمرون با اشاره به اینکه تخلفاتی که از دانشگاه علوم پزشکی  اعلام می شود مربوط به درمانگاه و مووسسات پزشکی غیر مجاز است گفت: این پرونده ها در کمسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی مطرح می شود و اگر احراز تخلف شود ما رسیدگی می کنیم که در حال حاضر تعدادی پرونده در این حوزه در حال رسیدگی است .

وی در پایان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی مرجع نظارتی نیست خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی یک مرجع شبه قضایی است که برای رسیدگی نهایی پرونده به ما ارسال می شود.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۴۶

26 Dec 2019