۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۳۳۶۹
رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل خبر داد؛

ثبت‌نام 3 نفر در حوزه انتخابيه اردل براي حضور در مجلس

رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل از ثبت‌نام 3 داوطلب حضور در رقابت انتخابات مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار، کوهرنگ و دهستان دستگرد تا اين ساعت خبر داد.
ثبت‌نام 3 نفر در حوزه انتخابيه اردل براي حضور در مجلس
محمود کياني رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در خصوص آخرين وضعيت ثبت نام داوطلبان نامزدي يازدهمين دوره مجلس شوراي
اسلامي در حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار، کوهرنگ و دهستان دستگرد اظهار کرد: کار ثبت‌نام داوطلبان انتخابات را از ساعت هشت صبح ديروز در فرمانداري اردل براي حوزه انتخابيه اردل، فارسان، کيار، کوهرنگ و دهستان دستگرد آغاز کرديم.

کياني ادامه داد: در اين راستا سه کارشناس زبده آموزش ديده مسووليت ثبت‌نام داوطلبان را بر عهده دارند و قبل از آن سه کارشناس ديگر مدارک داوطلبان را بررسي و در سيستم ثبت مي‌کنند و غير از اين افراد دو کارشناس آموزش‌ديده ديگر را به صورت آماده‌باش قرار داديم تا در صورت تراکم حاضران براي ثبت‌نام دجار مشکل نشويم.

وی  با بيان اينکه  تاکنون سه ثبت‌نام قطعي داشته‌ايم خاطرنشان کرد: همکاران ما از هيات نظارت نيز در فرمانداري اردل  حاضر هستند تا در کنار حوزه اجرايي تمام مراحل را نظارت و کنترل کنند چون تائيد نهايي نامزدها با همکاران نظارت است، حضور اين عزيزان در تسريع امور موثر خواهد بود.
 
رئيس ستاد انتخابات شهرستان اردل با بيان اينکه  ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در رقابت انتخابات يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از ساعت هشت صبح ديروز 10 آذرماه  آغاز شده و به مدت يک هفته ادامه دارد گفت:داوطلبان مي‌توانند از ساعت هشت صبح تا 18 براي ثبت‌نام به فرمانداري‌ اردل  مراجعه و ثبت‌نام و تشکيل پرونده خود را انجام دهند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۰:۱۷

26 Dec 2019