۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۴۳۳۶۱
معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری:

آغاز نام نویسی نامزدهای انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری /داوطلبین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند

معاون سیاسی- امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات آتی از امروز ۱۰ آغاز و به مدت هفت روز است.
آغاز نام نویسی نامزدهای انتخاباتی در چهارمحال و بختیاری /داوطلبین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ جعفر مردانی معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری  امروز در حاشیه نام‌نویسی داوطلبین شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات آتی از امروز ۱۰ آغاز و به مدت هفت روز است.
 
وی توضیح داد: امروز راس ساعت هشت صبح با دستور وزیر کشور نام‌نویسی از داوطلبین یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه در سراسر کشور آغاز شد و به مدت هفت روز تا ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت.
 
مردانی اظهار کرد: استان چهارمحال و بختیاری چهار حوزه انتخابیه دارد، که هم‌زمان با سراسر کشور پس از اعلام وزیر کشور برای آغاز نام‌نویسی از داوطلبین یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح کار خود را آغاز کردند.
 
معاون سیاسی‌ امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان امادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری را دارد، از داوطلبین ثبت‌نام یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست کرد ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و در روزهای ابتدایی برای ثبت‌نام خود اقدام کنند.
 
انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۳۲

26 Dec 2019