۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۴۳۳۵۱
امام جمعه بروجن:

ملت ایران یک توطئه بزرگ را نابود کرد/دولتمردان اجازه دهند مردم روی خوشی را ببینند

امام جمعه شهرستان بروجن با بیان اینکه مردم از ابتدای انقلاب تاکنون، کشور و نظام اسلامی را حفظ کرده اند، گفت: دولتمردان گرفتاری ها را از دوش مردم برداشته و اجازه دهند روی خوشی را ببینند.
ملت ایران یک توطئه بزرگ را نابود کرد/دولتمردان اجازه دهند مردم روی خوشی را ببینند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر بروجن اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران و آرمان های آزادی خواهانه آن، خار چشم آمریکا، اسرائیل و کشورهایی است که با استکبار جهانی هم پیمان هستند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان و کشورهای همسایه موفقیت ها و پیشرفت های ایران اسلامی را دیده و رصد می کنند: گفت: در چهار دهه گذشته نه تنها آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کهنه نشده، بلکه هرروز بر نشاط و کارآمدی آن افزوده می شود.
 
امام جمعه شهر بروجن اضافه کرد: دشمنان حضور مردم در تمامی صحنه های انقلاب را دیده و نمی خواهند این ملت روی خوش ببیند، از همین رو یک روز صدام را به جان این کشور می اندازند، روز دیگر جوخه ترور منافقین را ترتیب داده و اکنون هم با اجیر کردن اراذل و اوباش، امنیت و آسایش مردم را هدف قرار می دهند.  
 
حجت الاسلام هراتی مطلق افزود: در شرایط و حوادث فتنه گون، نیازمند نیروی کارآمد و آماده به کاری هستیم که با راهبرد و تاکتیک در مقابل دشمن بایستد و تاکنون بسیج با پشتوانه مردمی این نقش ارزشمند را ایفا کرده است.
 
خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با تقدیر از حضور به موقع مردم در برچیده شدن بساط حوادث اخیر در کشور، گفت: ملت بصیر و آگاه ایران هرزمان احساس کنند دشمن مشغول به فعالیت است، به میدان آمده و توطئه های بزرگ را نابود می کنند.
 
وی افزود: گاهی اوقات دولتمردان تصمیمی را گرفته که سختی آن بر دوش ملت است، لذا شایسته است مسئولان قدر مردم را دانسته و اجازه دهند روی خوشی را ببینند.
 
حجت الاسلام هراتی مطلق با بیان اینکه مسئولین از صدقه سر مردم و با رأی آنان بر اریکه قدرت سوار شده اند، اضافه کرد: قهقهه زدن و گفتن این موضوع که من هم از سهمیه بندی بنزین بی اطلاع بودم، نمک پاشیدن بر زخم مردم است.
 
وی خطاب به مسئولانی که میلیونی حقوق می گیرند، خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم توان تهیه مایحتاج اولیه خود را ندارند و باید به این مردم خدمت کرد.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۲۰

26 Dec 2019