۰
plusresetminus
خطیب جمعه شهرکرد گفت: مدیران در تصمیم و تحلیل ها فرصت برای دشمن ایجاد نکنند مثل مردم بصیر باشند و میدان به دشمن ندهند .
مسئولین در تصمیم گیری ها میدان را برای دشمن باز نکنند / مردم نماینده ای را انتخاب کنند که شجاع و مومن باشد
به گزارش  جهانبین نیوز ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: قرآن نیازی به تغییر ندارد ما باید وقایع قرآن را با وقایع روز مقایسه کنیم و از آن ها درس بگیریم .

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می فرمایند نصرت پروردگار با شماست و این درس های قرآن است تصریح کرد:  قرآن ، عترت در کنار آن است فهم به روز قرآن مسئله ای است که انسانها می توانند از آن استفاده کنند .

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه هشتاد و یکمین سال شهادت سید حسن مدرس این ملا شجاع است بیان داشت: نماینده مجلس باید از شهید مدرس یاد بگیرد باید مومن و شجاع باشد.

وی ادامه داد: مردم باید یک نماینده مومن و شجاع را انتخاب کنند که برای نظام آبرو باشد و آنقدر شجاع باشد که بتواند حق مردم را بگیرد.

در انتخابات مجلس بیشتر به ارزشها توجه داشته باشیم

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه انتخابات آینده مهم است و باید ایندفعه مورد توجه جدی قرار گیرد اظهار کرد: ما  در گام دوم انقلاب  قرار داریم و باید  به ارزشها بیشتر توجه کنیم و به قوم  گرایی ، حذب و جناح بازی توجه ای نداشته باشیم.

وی ادامه داد: برای انتخاب نماینده مجلس باید به معیار های مهم انسانی و انقلابی توجه کرد.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به روز جهانی فلسطین گفت: روز جهانی فلسطین هم باید گسترده مورد توجه قرار گیردو باید جای ظالم و مظلوم عوض شود .

وی تاکید کرد : یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این بوده  که حامی فلسطین است.

حجت الاسلام  نکونام به فتنه آبان 88 نیز اشاره کرد و گفت: این روز باید در تاریخ انقلاب ثبت شود چراکه دشمن برای اجرای آن ها سال ها برنامه ریزی کرده بودند ، برنامه معین تدارک دیدیه بودند ، منافع بلند مدت و کوتاه مدت در طرح دیده شده بود ، ضربه های که باید وارد کنند دقیقا دیده شده بود .

طراحی دشمن تارعنکبوتی بود و به فضل الهی  از هم پاشید

حجت الاسلام  نکونام با اذعان بر اینکه دشمن به خیال خود طراحی عمیقی برای از بین بردن انقلاب کرده بود اذعان داشت: در واقع این طراحی  پوچ و تار عنکبوتی بود که به فضل الهی از هم پاشیده شد .

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب حکیمانه و به موقع وارد میدان شد گفت: مردم با بصیرت ما نیز در مقابل آشوبگران به موقع به خیابان ها آمدند و تمام نقشه های آن ها را خنثی کردند.

حجت الاسلام  نکونام با تاکید بر اینکه مردم از مسئولین مطالباتی دارند گفت: مسئولین کنترل مستمر و جدی در بازار داشته باشند و اجازه ندهند بیش از این فشار بر روی مردم باشد.

وی خاطر نشان کرد : مسئئولین شجاعانه معایب طرح را بپذیرند و در اصلاح آن توجه داشته باشند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۶:۲۶

26 Dec 2019