۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۳۳۲۷

بارزترین ویژگی نسل چهارم و پنجم انقلاب بهره مندی از رسانه است

معاون اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز اگر چه جوانان ما به آرمانها و ارزشهای اسلامی پایبند هستند اما استفاده از تکنولوژی های روزی همچون رسانه تفاوت بین آن ها و نسل اول انقلاب را به خوبی نمایان می کند.
بارزترین ویژگی نسل چهارم و پنجم انقلاب بهره مندی  از رسانه است
معاون اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان اظهار کرد:  هر ایرانی که به آرمانهای انقلاب پایبند باشد و در راستای ارزش های آن ها قدم بردارد بسیجی محسوب می شود اگر چه پرونده کاغذی و فایده بسیج را نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ورود به چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد: ما با نسل چهارم و پنجم انقلاب سر و کار داریم و پرورش و تربیت این نسل قطعا" با نسل اول انقلاب تفاوت هایی را نیز دارد .

فضای مجازی این فرصت را به بسیجیان داده تا آرمانهای خود را فراتر از مرزها تبیین و تشریح کنند

وی با اذعان بر اینکه اگرچه همه ما به آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی پایبند هستیم اما تکنولوژی هایی روز است که در اختیار این نسل قرار دارد بیان داشت: امروز ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی این فرصت بی نظیر را برای حوزه مقاومت بسیج مستضعفین فراهم کرده تا ارمانهای خود را برای جهانیان فراتر از مرز ها تبیین و تشریح کند.

وی با اشاره به اینکه بارزترین ویژگی نسل جدید انقلاب  استفاده و بهره مندی از رسانه است بیان داشت: با استفاده از رسانه و فضای مجازی می توان  ارزش بسیج را به همه جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک گنج بی انتها است و این تعریف را رهبر معظم انقلاب در خصص بسیج به کار برده اند اظهار کرد: بسیج مزرعه بی حصاری است  که حد و مرزی ندارد و هر انسان آزاده ای با هر سن و مذهبی و با هر سطح تحصیلاتی که نسبت به آرمانها و ارزشهای انقلاب پایبند باشد بسیجی محسوب می شود.

وی بسیج را اینگونه توصیف کرد: بسیج یعنی آزادگی و رهایی از شهوات ، انسانیت،  غیرت،  جوانمردی ، انسان دوستی و هم نوع دوستی.

وی خطاب  به نوجوانان و جوانان  گفت: جوانی که به دنبال حقیقت و اسلام ناب محمدی (ص) است با حضور در بسیج می تواند به شناخت کامل و کمال نهایی دست پیدا کند.
 
انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۰۹

26 Dec 2019