۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۳۳۲۵
فرماندهي سپاه ناحيه اردل خبر داد:

برگزاري همايش اقتدار در اردل

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از برگزاري همايش بزرگ شکوه اقتدار روز پنجم آذر‌ماه همزمان با سالروز تأسيس بسيج مستضعفان به‌ فرمان تاريخي امام خميني(ره) در اين شهرستان خبر داد.
برگزاري همايش اقتدار در اردل
سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با گراميداشت فرارسيدن هفته بسيج اظهارداشت: از زمان شکل‌گيري بسيج تا امروز، اين نهاد مقدس توانسته است با بکارگيري نيروي عظيم مردمي، از انقلاب اسلامي حمايت و دفاع کند.

موسوي با بيان اينکه مکتب تفکر بسيجي برگرفته از منطق و مکتب ائمه اطهار (ع) به ويژه قيام سيدالشهدا (ع) است، گفت: بسيج با نيروي ايمان و اراده به بالندگي رسيده و نه فقط يک تفکر بلکه تبديل به نهضت و جرياني فراگير شده است.

وي ولايت‌مداري و ولايت‌پذيري را از ويژگي‌هاي نيروهاي بسيجي دانست و افزود: بسيج نهادي اجتماعي با کارکردهاي متنوع بوده و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است ومردم‌ياري و مردم‌داري، حضور موثر در ميدان جنگ نرم، محروميت زدايي و سازندگي و غيره، از جمله عرصه‌هايي است که نيروهاي بسيج حضور موثري دارند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از برگزاري همايش اقتدار  در اردل خبر داد و افزود:به مناسبت 5 آذر ماه سالروز صدور فرمان تاريخي امام راحل مبني بر تشکيل بسيج، اجتماع بزرگ بسيجيان همزمان با سراسر کشور ساعت 9:30 در حسينيه شهداي شهرستان اردل برگزار می شود.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۰۶

26 Dec 2019