۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۳۳۲۲
تحليلگر مسائل سياسي در اردل:

دولت به وعده هايي که مي دهد، عمل کند

تحليلگر مسائل سياسي در اردل گفت: اين روزها دولت تدبير و اميد با اجراي طرح سهميه بندي بنزين وعده هاي به مردم داد که انتظاراست دولت به آنها عمل کند نه اينکه فقط در حد شعار باشند.
دولت به وعده هايي که مي دهد، عمل کند
خداداد خدادادي  تحليلگر مسائل سياسي و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به رويدادهاي خياباني پيرامون موضوع گران شدن بنزين در کشور اظهار داشت: برخي از کساني که به بهانه گراني بنزين به خيابان‌ها آمده بودند و به اموال مردم و بیت المال صدمه رساندند، اهداف دشمنان را دنبال مي‌کردند.

خدادادي افزود: معترض به گراني بنزين، پمپ بنزين را آتش نمي‌زند و به اموال عمومي و مغازه همشهري خود آسيب وارد نمي‌کند.

وي با تاکيد بر اينکه ايجاد آشوب و تعرض به امنيت عمومي راه اعتراض نيست، گفت: شرارت‌هاي صورت گرفته در چند روز اخير را مردم به هيچ‌وجه قبول نمي‌کنند و مرز ملت قهرمان با آشوبگران جداست و اين موضوع را مردم در راهپيمايي خود عليه فتنه‌گران نشان خواهند داد.

خدادادي با يادآوري اينکه امر رهبر معظم انقلاب اسلامي فصل‌الخطاب است، تاکيد کرد: مديريت هوشمندانه و دورانديشانه حضرت آيت‌الله العظمي امام‌خامنه‌اي عزيز حواشي موضوع بنزين را از بين برد و ملت هميشه با پشتيباني از تدابير رهبري به خيابان‌ها خواهند آمد تا پوزه دشمنان را در اطاعت از رهبري به خاک بمالند.

اين تحليلگر مسائل سياسي با بيان اينکه حرکت‌هاي ناشايست عده‌اي آشوبگر در خيابان‌ها فتنه دشمن است، تصريح کرد: دولت بايد به موازات افزايش قيمت بنزين برنامه‌هاي مربوط به حمايت‌هاي معيشتي را نيز اجرايي کند.

اين نخبه علمي افزود:اين روزها دولت تدبير و اميد با اجراي طرح سهميه بندي بنزين وعده هاي به مردم داد که انتظاراست دولت به آنها عمل کند نه اينکه فقط  در حد شعار باشند.

خدادادي  با بيان اينکه در اين زمينه بايد در اسرع وقت موضوع افزايش يارانه‌ها و توزيع سبد کالايي براي مردم اعلام و البته اجرايي شود، تاکيد کرد: دولت بايد مشکلات معيشتي و خدمات درماني اقشار مختلف را جبران کند و با مديريت جهادي، درآمدهاي حاصل از افزايش قيمت بنزين را به بخش توليد، صنعت و رونق اقتصادي اختصاص داده و از ريخت و پاش‌هاي بي‌مورد در دستگاه‌هاي اجرايي جلوگيري کند.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۶:۰۲

26 Dec 2019