۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۳۱۲
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مقام معظم رهبری تمام قد ایستاده و از مسئله تولید، علم و فناوری حمایت می کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مقام معظم رهبری تمام قد ایستاده و از مسئله تولید، علم و فناوری حمایت می کند و جوانان و مسئولین ما در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند.
مقام معظم رهبری تمام قد ایستاده و از مسئله تولید، علم و فناوری حمایت می کند
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛  گفت: نمایشگاه بسیج مجموعه ارزشمندی است که برای پیشبرد امور کشور و اهداف انقلاب با تمام قوا و با انگیزه فعالیت می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه هر قسمتی از این نمایشگاه رفتیم نشاط ، انگیزه ،ابادانی دیدیم اظهار کرد: در این نمایشگاه اختراع ، فناوری و نو آوری به وضوح دیده می شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه جوانی که در شرایط اقتصادی امروز روی پا ایستاده است و ایده و نو آوری دارد بیان داشت: نشاط و انگیزه در بین بسیاری از جوانان ما  دیده می شود.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تمام قد ایستاده و از مسئله تولید، علم و فناوری  حمایت می کند بیان داشت: باید در راستای فرمایشات حضرت خامنه ای جوانان ما از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه  شرایط مستعد است و یک جمعیت مورد توجی آماده و دارند از این فرصت استفاده می کنند  بیان داشت:  چیزی که ما  در این نمایشگاه دیده ایم یک گوشه ای از آن است و قطعا" در آینده رشد بیش از این خواهیم داشت.

انتهای پیام/1029ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۳۲

27 Dec 2019