۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۳۳۱۱
جانشین فرمانده سپاه حرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رشد علم و فناوری زمینه ساز توسعه کشور

جانشین فرمانده سپاه حرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با رشد علم و فناوری قطعا" می توان جایگاه کشور را به یک جایگاه خوب در جهان رساند.
رشد علم و فناوری زمینه ساز توسعه کشور
سرهنگ پاسدار مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ گفت: امسال چهلمین سالگرد بسیج  را جشن گرفته ایم که باید نگاه ویژه تری به آن داشت.

وی با اشاره به اینکه ما نخبگان بسیجی داریم که اقدامات شایسته ای را انجام داده اند تصریح کرد: نمایشگاه نخبگان بسیجی گویای این است که خواهران و برادران با انگیزه ای در این نمایشگاه ورود پیدا کرده اند که اختراعات و ابتکارات عالی را به نمایش عموم  گذاشته اند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه نمایشگاه علم و فناوری می تواند  اهداف  خوبی را  دنبال کند بیان داشت:  با رشد علم و فناوری قطعا" می توان جایگاه کشور را به یک جایگاه خوب در جهان رساند.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه علم و فناوری می تواند پیام خوبی برای نسل جوان باشد گفت: قطعا" امروز یکی از مهم ترین دستاوردهای نظام رشد علم و فناوری است که جایگاه خود را در کشور به یک جایگاه خوب تبدیل کرده است.

سرهنگ مرادی با اذعان بر اینکه مخترعین و مبتکرین ما قطعا" در سطح جهان حرف برای گفتن دارند بیان داشت:  حمایت از نخبگان می تواند در توسعه کشور نیز تایر داشته باشد.

انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۰:۱۹

27 Dec 2019