۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۴۳۳۰۷
رئیس بسیج علمی- پژوهشی چهارمحال و بختیاری:

تقویت پایه علم و تاسیس پایگاه های علمی راهی برای مقابله با تحریم ها

رئیس بسیج علمی- پژوهشی چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت علم و تاسیس پایگاه های علمی از جمله محورهای سازمان علمی و پژوهشی به شما می رود که با تاسیس آن ها می توانیم به هدف خود که همان مقابله با تحریم است برسیم.
تقویت پایه علم و تاسیس پایگاه های علمی راهی برای مقابله با تحریم ها
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی رئیس بسیج علمی – پژوهشی چهارمحال و بختیاری امروز در یازدهمین جشنواره جهادگران علم و فنآوری اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر در خصوص علم و پژوهش در سال 1387 سازمان علمی و پژوهشی کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان علمی و پژوهشی چهار محور را در دستور کار خود قرار داده است بیان داشت: تقویت بنیه علمی و تاسیسی پایگاه های علمی از جمله محورهای سازمان علمی و پژوهشی به شما می رود.

جمشیدی ادامه داد: حمایت از طرح های مخترعین ، کمک به تحول علوم انسانی ، جریان سازی و نهادینه کردن گفتمان علمی ، تشکیل قرارگاه رسانه ای، برگزاری جشنواره ها و ...  از جمله برنامه های علمی و پژوهشی به شمار می آید.
وی اذعان داشت: یازدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری با کمک فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و همچنین نخبگان با هدف توسعه فرهنگ و الگو سازی برگزار شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه در این جشنواره 70 طرح حاضر هستند بیان داشت: طرح های برتر در این جشنواره مشخص می شود و در جشنواره ملی ارائه می گردد .

وی با تاکید بر اینکه از برگزیذدگان سمت های علمی تجلیل می شود عنوان کرد: ما با برپایی پایگاه های علمی به هدف خود که همان مقابله با تحریم های دشمن است خواهیم رسید.

به گزارش جهانبین نیوز؛  در این جشنواره از علی امن صالحی فرد، سارا بهارلوئی، لیلا اکبری، مرضیه عالی پور، فاطمه سلیمی، سید کریم صالحی، رضا یوسفی، نرگس امینی، معصومه فروزنده، محسن کامکار، ابراهیم صالحی، یوسف نصیری نژاد، هادی ابراهیمی، حبیب مرادی، افسانه بهرامی، احمد را علیزاده ، دکتر یاسر کیانی، امیر ترابی، را قادری، مهرداد عطائی، رشید ریاحی، مهدی جهانگیری، اکبر علیدادی، مهراب یادگاری، حیدر علی رئیسی، احمد حقانی، پویا خسرویان، محسن جعفریان، غلامعلی ملکوتی  و ... در بخش های نخبگان بسیج، پایگاه های علمی بسیج برتر استان، مخترعین و مبتکرین برتر بسیجی استان، پرسشگران برتر بسیجی، مدیران علمی- پژوهشی نواحی تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۶:۲۱

27 Dec 2019