۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۳۳۰۵
بعداز ظهر امروز صورت می گیرد

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج

مسئول فرهنگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج از بعدازظهر امروز و همزمان با آغاز هفته بسیج در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد افتتاح می‌شود و جشن بزرگ چهل سالگی بسیج نیز به مدن سه شب برگزار می شود.
آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج
اسلامی مسئول فرهنگی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی بسیج که همزمان با آغاز هفته بسیج در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد راه اندازی شده است و جشن بزرگ چهل سالگی بسیج نیز برگزار می شود که به مدت سه شب دایر است.

اسلامی با بیان اینکه این برنامه از ساعت ۱۸ به مدت سه شب با حضور میهمانان کشوری برپا می شود گفت: در شب اول میزبان خانواده شهید محمدحسین حدادیان از شهدا اغتشاشات خیابان گلستان تهران که توسط دراویش به شهادت رسید هستیم و در این برنامه از خواننده های ارزشی و اسند آپ های کشوری دعوت شده است.

وی با اشاره به برپایی جشنواره سرودهای استانی پایگاه های بسیج در سی آبان ماه گفت: برگزیدگان این جشنواره در این شب ها به اجرای سرود های خود در فرهنگسرا می کند.

اسلامی با بیان اینکه  شب دوم میزبان خانواده شهید  شهید قربانخانی  هستیم اظهار کرد: خانواده شهید احمدی روشن نیر دز شب سوم سخنران این جشنواره است.

مسئول فرهنگی سپاه حضرت قمبر بنی هاشم با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در خلال جشن چهل سالگی برگزار می شود گفت: ۵۰ غرفه نمایشگاهی با محوریت نمودهای عینی بسیج و هنرهای تجسمی برپا شده است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۷:۳۶

28 Dec 2019