۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۴۳۳۰۳
فرماده سپاه ناحيه اردل؛

بسيج يعني حفظ خط ولايت

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: اطاعت از ولايت فقيه و تبعيت پذيري از رهبري نظام يكي از شاخص ترين ويژگي هاي بسيج است.
بسيج يعني حفظ خط ولايت
به گزارش  جهانبین نیوز؛ سيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در جمع مردم ولايتمدار شهر اردل ضمن گراميداشت هفته بسيج و ياد و خاطره شهداي  هشت سال دفاع مقدس گفت: افتخار همه ما اين است که بسيجي هستيم و اين افتخار از امام راحل به ما رسيده است و رحمت خدا به امام که با آن نگاه عميق وملکوتي خود شجره طيبه بسيج را بوجود آورد و امروز عزت وشرافت ما بسيج است وعزت وشرافتش آنقدر بالاست که همه اقشار خود را منتسب به آن ميدانند.

موسوي با بيان اينکه  بسيج کليد طلايي قدرت امت واحده و پيام وحدت براي دفاع همه جانبه امت اسلامي است افزود: بسيج اقتدار،قدرت،نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است که امروز نقطه اميد تمامي دوستداران و مدافعان مسلمانان و مستضعفان جهان  مي باشد.
 
وي افزود: اطاعت از ولايت فقيه و تبعيت پذيري از رهبري نظام يكي از شاخص ترين ويژگي هاي بسيج است.

موسوي بيان کرد: امروز اگر در دنيا حرفي براي گفتن داريم مديون تفکر بسيجي است که در راس آن تفکر انديشه امام (ره) و رهبري مي باشد و انشالله تا اين تفکر پا برجاست  انقلاب اسلامي ايران هميشه سربلند و پيروز خواهد ماند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل با اشاره به اغتشاشات اخير گفت: اشرارگران به دنبال مطالبه مردم نيستند و نبودند و تنها هدف دشمنان را دنبال مي کنند که به لطف خدا با درايت رهبر انقلاب و بصيرت ملت شريف ايران اسلامي بار ديگر کمر دشمنان شکسته شد و نقشه هاي آنها نقش بر آب شد.

انتهاي پيام1026ج /570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۷:۲۲

27 Dec 2019