۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۳۳۰۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری :

حادثه اخیر آشوبگران چهره واقعی دشمنان را بیش از پیش نشان داد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: اگرچه خسارات زیادی در پی حادثه اخیر به کشور وارد شد و این فتنه‌گران برای ایامی مثل انتخابات به‌دنبال براندازی نظام بودند اما خواست خدا برآن شد که چهره واقعی دشمنان کشور در این برهه از زمان مشخص شود.
حادثه اخیر آشوبگران چهره واقعی دشمنان را بیش از پیش نشان داد
به گزارش جهانبین‌نیوز سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع)  چهارمحال و بختیاری در دیدار با بسیجیان  ضمن اشاره به حوادث اخیر که در کشور به وقوع پیوست، گفت: این حادثه چهره دشمنان را بیش از پیش نشان داد.

وی ادامه داد: اگرچه خسارات زیادی به کشور وارد شد و این فتنه‌گران برای ایامی مثل انتخابات به‌دنبال براندازی نظام بودند اما خواست خدا برآن شد که چهره واقعی دشمنان کشور در این برهه از زمان مشخص شود.

اکبری اشاره کرد: بسیاری از مردم و برخی از مسئولان با بصیرت کافی که داشتند تشخیص دادند در این فتنه چگونه عمل کنند.

فرمانده سپاه‌ قمربنی‌هاشم(ع) عنوان کرد: بایستی خدا را بابت وجود مردمی ولایتمدار، فرهیخته، با درایت و بصیرت همیشه شکرگذار باشیم.

وی در ادامه توضیح داد: بسیج به فرموده امام راحل تشکیل شد و در طول چهل سال انقلاب صادقانه خدمت و در مقابل تمامی جنگ‌ها چه جنگ سخت و چه جنگ نرم که در حال حاضر درگیر آن هستیم ایستادگی و مقاومت کرد.

اکبری ضمن اشاره یه صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: همانند تمامی برهه‌های حساس دشمن را به عقب‌نشینی وادار کردیم و امید است با ایستادگی در مسئله اقتصاد نیز پیروز شویم.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با اعلام اینکه دوهزار و ۵۲ عنوان برنامه در هفته بسیج در تمامی پایگاه‌ها، حوزه‌ها و نواحی مقاومت بسیج برگذار خواهد شد، در پایان خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیجی دشمن‌شناسی، مقابله با فتنه و فتنه‌گر، سلحشوری و ایثارگری مبارزه با منکرات و... است.

انتهای پیام/1029
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۳۷:۲۱

28 Dec 2019