۰
plusresetminus
امام جمعه لردگان گفت: همه مسئولان و مردم ما، اصحاب رسانه و نخبگان بايدبسيار مراقب باشند! هم دشمن خارجي هم مزدوران داخلي در صددند با فضا سازي نادرست، دوباره جاي شهيد و جلاد را عوض کنند و اغتشاشگران داعشي صفت را مظلوم جلوه دهند.
دشمن خارجي و مزدوران داخلي در صددند تا جاي شهيد و جلاد راعوض کنند/ دولت، براي جلوگيري از افزايش بي‌رويه قيمت ها اقدام عملي کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به مسائل اخير در کشور گفت: حوادث فتنه گون روزهاي اخير، ابعاد و لايه هاي مختلفي دارد که توصيف و تبيين آن فرصت مفصلي را مي طلبد. لکن آنچه در اين ميان بيش از هر چيز غبارهاي ابهام و ترديد را کنار مي زند و چراغ مِه شکن فتنه هاست.
وي گفت: بيانات کوتاه و حکيمانه ي رهبر بصير و حکيم انقلاب اسلامي است که بايد از ابعاد مختلف مورد توجه و تحليل قرار گيرد.
 
 تاج زاد بيان داشت: به دنبال مصوبه سران قوا، حوادثي در روزهاي اخير در برخي ازشهرهاي کشور اتفاق افتاد. متاسفانه مشکلاتي هم درست شد. تعدادي جان باختند و مراکزي تخريب شد. . . . آتش زدن بانکها و برخي مراکز ديگر و ورود اشرار و اتسانهاي ناباب و کينه ورزان و برخي جوانان که تحت تاثير هيجانات قرار گرفتند موجب به بار آمدن مفاسدي شد. اين آتش زدن و خراب کردن و ويران کردن موجب ناامني هايي شد. نا امني براي يک کشور بزرگترين مصيبت است.
 
خطيب جمعه لردگان افزود: استکبار جهاني با هم پيمانان منطقه اي که مرکز شرارت هستند با استفاده از فضاي مجازي و ديگر مراکز شرارت اعم از خاندان منحوس پهلوي و مجموعه ي خبيث منافقين وارد عرصه شده و ميدان دار شرارت و فتنه شدند.
 
وي با اشاره به بيانات معظم له گفت: در سخنراني کوتاه، اگر چه رهبر انقلاب اسلامي از اصل تصميم سران قوا، حمايت مي کنند اما چندنکته و مطالبه را نيز مطرح ميکنند: اولً. از اين تصميم که مستند به مصوبه سران قوا و متکي به پشتوانه کارشناسي است، بايد حمايت گردد. دوماً: مسئولان کشور مراقبت و نظارت بر شرايط بازار هستند که مردم ما که گرفتار گراني هستند پس از گران شدن بنزين، مبتلا به گراني مضاعف ديگر کالاها نشوند وبه سختي بيشتربيفتند. به همين جهت فرمودند؛ مسئولان هم تلاش کنند، مشکلات اجراي اين طرح را کم کنند.
وي در ادامه اظهار داشت: مردم آگاه ما که بصيرت دارند و آگاه هستند از فتنه گران و آشوبگران فاصله بگيرند، زيرا اولين قرباني اين شرايط مردم و مطالبات به حق ايشان است.
 
جلوگيري از دومينوي فتنه در محورمقاومت؛
امام جمعه لردگان گفت: دشمن ابتدا با شعله ورسازي فتنه عراق و لبنان خواست دو بال مقاومت را بزند که به هدف خود نرسيد. در اين مرحله کشور محور مقاومت را هدف قرارداد. تا به عقب نشيني وادار کند. شدت تخريب و غارت و کشته سازي دو سه روزه بسيار وسيعتر از تخريبهاي هشت ماه فتنه سال ۸۸بود! چرا؟ چون دشمن عجله داشت با شعله ورسازي فتنه در ايران، دوباره آتش آشوب را در کشورهاي ديگر علاوه برعراق و لبنان( مانند سوريه و . . )بيفروزد. عقب نشيني از اعمال حاکميت نظام، موجب دلسردي و عقب نشيني کشورها و گروههاي مقاومت مي شد و دوباره دومينوي فتنه در منطقه راه مي افتاد.
 
خطيب جمعه لردگان اشاره داشت: سخنراني شش دقيقه اي رهبر انقلاب اسلامي، هم به جهت متن و سخنان و هم موقعيت صدور رهنمودها و هم نحوه بيان آن، داراي نکات نهفته بسياري است
 
وي افزود: رهبرانقلاب به عنوان اصلي ترين حافظ ساختارهاي قانوني و قانون مي دانند که در هر شرايطي بايد از اين ساختارها و خودقانون حمايت کرد. اقتضاي عقلانيت اين است که حمايت از فرايندهاي قانوني را براي حفظ نظام در حال و آينده در اولويت قرار دهيم.
 
تاج زاد گفت: اکنون که اين طرح عملي گرديده است، دولت، مجلس و قوه قضائيه بايد براي جلوگيري از افزايش بي‌رويه قيمت به کالاهاي ديگر با يک برنامه مدون و منظم و مستمر براي حمايت از حقوق عموم مردم اقدام و آن را عملي سازد.
 
امام جمعه لردگان تصريح کرد: همه مسئولان و مردم ما، اصحاب رسانه و نخبگان بايدبسيار مراقب باشند! هم دشمن خارجي هم مزدوران داخلي ايشان در صددند با فضا سازي نادرست، دوباره جاي شهيد و جلاد را عوض کنند و اغتشاشگران داعشي صفت را مظلوم جلوه دهند.
 
خطيب جمعه لردگان گفت: از هدايت‌ها و رهبري‌هاي رهبر حکيم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي تشکر مي‌کنيم که اين بار نيز مانند هميشه، با درايت الهي خود، به کشور شهيدان آرامش دوباره بخشيدند و وحدت و انسجام ملي را قوام دوباره اي دادند.
وي، تقدير از همه ملت شريف و بصيرايران اسلامي که با تشخيص انقلابي موقعيت حساس کنوني و درک درست ازصحنه، صفوف خود را از اغيار جداکردند و توفنده و مستحکم پادر عرصه حمايت از آرمانهاي انقلاب گذارده و در راهپيماييهاي اين روزها موجبات شادي همه کشورهاي مقاومت و مردم آزادي خواه و نااميدي و عصبانيت مضاعف استکبار را فراهم ساختند.
تاج زاد نيز تقدير ويژه ي ما نثار نيروهاي تلاشگر و مجاهد امنيتي و انتظامي در نيروي جان برکف انتظامي، سپاه عزيز پاسداران، سربازان و پاسداران گمنام امام زمان عليه السلام و در هفته بسيج تشکر مخصوص ما تقديم عزيزان سلحشور بسيجي است که عاشقانه و با نشاط وارد عرصه دفاع از کيان انقلاب و وطن شدند. همچنين از نيروهاي امدادي اورژانس و آتش نشاني و پاکبانان زحمتکش شهرداري‌ها و نيز کارمندان و پرسنل زحمتکشي که در هرسنگر به مقابله با آشوبگران و ترميم خسارتهاي به جاي مانده پرداختندو ازرسانه ملي و رسانه‌هاي مکتوب و مجازي که درصدا وسيما و مطبوعات و شبکه‌هاي اجتماعي، براي دفاع از انقلاب و نظام اسلامي و مردم عزيزمان فعالانه در اين عرصه حضور داشته و دارند تشکر مي‌کنيم.
 
امام جمعه لردگان درپايان ، ياد و نام و خاطره دلاوريها و فداکاري‌هاي شهيدان مظلوم و عزيز اين روزها را. همچنين به جانبازي مجروحان فداکار نيروهاي مدافع وطن در همه سنگرها ارج مي‌نهيم و جهاد مقدسشان را و گرامي داشت.
 
وي در پايان به شاخصه‌هاي بسيجى از منظر امامين انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت:  اخلاص در عمل‌، خدامحوري و ارتباط با خدا، حاضر در تمامي ميدانهاي سخت‌، همراهي مجاهدت با ايمان و عمل و بصيرت،   حفظ انديشه ارزشي شهادت طلبي، تلاش عاشقانه و مومنان و حضور با اراده و همت بلند و پيشرو بودن در ميدان‌هاي سخت از ويژگي هاي بسيجيان مي باشند .
انتهاي پيام/630 ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۶:۳۳

26 Dec 2019