۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۳۲۹۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

بصیرت مردم چهارمحال وبختیاری در روزهای اخیر بی بدیل بود/ معیشت مردم اولویت اولیه دولتمردان باشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت:عدم همراهی با خط فتنه در استان ما ناشی از بصیرت و شناختی است که مردم به خوبی می شناسند و خط خود را از فتنه گران جداکردند.
بصیرت مردم چهارمحال وبختیاری در روزهای اخیر بی بدیل بود/ معیشت مردم اولویت اولیه دولتمردان باشد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با دعوت به تقوای الهی وبا اشاره به آیات۷۷و ۷۸ سوره مبارکه انبیا گفت: خدابه پیامبران خود قدرت های بسیاری اعطا کرده اما نگاه پیامبران همیشه نگاه توحیدی بوده و می گویند ما ازخود چیزی نداریم.

وی با بیان اینکه درس اصلی پیامبران و قرآن توحید است افزود: در هر سخن و عملی باید توحید الگوی ما باشد و فکرنکنیم برخی اموری که بدست ماانجام می شود ما عامل آن هستیم.

نکونام علم غیب را مختص خداعنوان وگفت:خدا در حدی که لازم باشه از این قدرت خود را دراختیار پیامبران؛ علما و هرآنکه صلاح باشد می دهد.

نماینده ولی فقیه دراستان گفت:  دعا؛شفاعت وتوسل نباید زیرسوال برود خداوند متعال این قدرت رابه اولیای خود داده وما با توسل به آنان میتوانیم کارهایمان را پیش ببریم.

نکونام سوره اعراف را سراسر درس؛ برای این روزها دانست وگفت:  سبک زندگی سیاسی اخلاقی واجتماعی دراین آیات به خوبی مشهود است.

وی  با اشاره به بلد طیب(شهر پاکیزه) که در قران  آمده؛ گفت:  جامعه متدین همان بلد طیب است که در آن که جویش و رویش او به اذن رب باشد و انسانهای ربانی دراین جامعه رشد کنند.

نکونام بسیج را به عنوان یک کانون تربیت و مجموعه انسان ساز معرفی وگفت: بسیج یک تشکل مردمی به اذن رب بوده و همیشه در هر صحنه ای وارد می شود.

تربیت انسان صالح وانسان مقاوم را دو سیاست اصلی بسیج

وی تربیت انسان صالح وانسان مقاوم را دو سیاست اصلی بسیج عنوان وگفت: باید به بسیج به عنوان یک شجره طیبه که بلد طیب میخواهد بسازد و انسان صالح تربیت کند نگاه کنیم؛  در عرصه های مختلف به خوبی خود رانشان می دهند ونقش اول و اساسی  دارد.

امام جمعه شهرکرد تشکیل پایگاه های مقاومت در  هرنقطه از کشور را امری لازم وحیاتی دانست وگفت: پایگاه ها در همه عرصه ها وادارات مهم ترین نقش را ایفا می کند‌.

نکونام باتشکر ویژه از سپاه بعنوان متولی بسیج گفت: درخشش سپاه در همه عرصه ها وپاسداری از نظام در همه عرصه ها مشهود است.

وی باتشکر از مردم فهیم چهارمحال وبختیاری عنوان کرد: عدم همراهی با خط فتنه در استان ما ناشی از بصیرت و شناختی است که مردم به خوبی می شناسند و خط خود را از فتنه گران جداکردند.

امام جمعه شهرکرد به حضور به موقع مردم استان در تجمع اعلام انزجار علیه اغتشاش گران اشاره وگفت : مردم ما آنقدر فهیم هستند که به خوبی حتی در صحنه حاضر و نفرت وخشم خود راعلیه اغتشاش گران ابراز کردند.

وی به نقش نیروی انتظامی؛ بسیج؛ سپاه ونیروهای ارزشی در این چند روز اخیر اشاره وگفت: برخی از جان خود گذشتند و در برابر این ارازل و بیگانگان ایستاندند تاکشور به حالت اول خود برگردد.

وی به انتظارات مردم و مطالبات آنها از دولت اشاره وگفت: مطالبات به حق مردم باید توسط دولت مردان پاسخ داده و دغدغه آنهامرتفع شود.

نکونام گفت: میان مردم و دولتمردان بایستی اعتمادی عمق جود داشته باشه و هیچ تقابلی بین آنهانباید وجود داشته باشد تصمیمات باید براساس اعتمادسازی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در هر تصمیم گیری بایستی شرایط اقتصادی و معیشتی مردم درنظر گرفته شود اظهارکرد: مراقب باشید باری از دوش مردم برداشته نه برمشکلات مردم افزوده شود.

نکونام حمایت همگانی از تصمیمات را بسبار مهم عنوان کرد وگفت: حمایت از تصمیمات حمایت از ساختار نظام جمهوری اسلامی است و نباید با صلب حمایت ازآنها به دشمن میدان دهیم.

وی با بیان اینکه کنترل جدی بر روی بازار جز وظایف اصلی و مهم درحال حاضر  دولتمردان بوده گفت: مردم دربرابر دشمن و توطئه آنها می ایستند امااز دولت انتظار دارند تا مشکلات آنها کاسته شود.

انتهای پیام/۱۰۲۲ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۱:۳۶

27 Dec 2019