۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد مطلب : ۴۳۲۹۵
امام جمعه شهر اردل؛

دولت قدر حمايت مردم را بداند

امام جمعه شهر اردل گفت: دولت قدردان حمايت مردم باشد و خواسته هاي ملت را محقق کند.
دولت قدر حمايت مردم را بداند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:هرچه انديشه انسان الهي تر باشد نگاه آن به انسان ها خيرخواهانه تر است.

بهرامي افزود:انديشه دنياپرستان که در راس آنها آمريکا و اسرائيل جنايتکار است ناقص است و به خاطر همين هر چه را براي خود مي خواهند و فقط مظلوم کشي کار روزمره آنهاست.

وي افزود:اگر کسي خيرخواه باشد انديشه خود را در اختيار ديگران قرار مي دهد و هدفش خدمت به هم نوع خود است نه اينکه همانند دنياي کفر هر چرا فقط براي خود مي خواهد و بس.
 
دولت قدر حمايت مردم را بداند
 
 
حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمع شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن گراميداشت هفته بسيج و ياد و خاطره شهداي  هشت سال دفاع مقدس گفت: بسيج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف مردمي تشکيل شده و با ايمان،بصيرت و اتحاد از حيثيت و ارزشهاي ديني و انقلابي جامعه پاسداري و صيانت مي کند.

بهرامي با بيان اينکه  بسيج کليد طلايي قدرت امت واحده و پيام وحدت براي دفاع همه جانبه امت اسلامي است افزود: بسيج اقتدار،قدرت،نجابت و صلابت مردمي در دفاع از نظام است که امروز نقطه اميد تمامي دوستداران و مدافعان مسلمانان و مستضعفان جهان  مي باشد.

خطيب جمعه شهر اردل با اشاره به آشوب ها و اعتشاشات برخي اشرارگر  اظهارداشت:مسير مردم از اشرار جداست چرا که اشرار گر به دنبال مطالبه مردم نيست .

حجت الاسلام بهرامي  با بيان اينکه به لطف خدا ،با درايت رهبري و بصيرت مردم بار ديگر فتنه دشمنان نقش بر آب شد افزود: دولت بايد قدردان حمايت مردم باشد و خواسته هاي ملت را محقق کند.
 
بهرامي در پايان از مسئولين شهرستان اردل خواست تا پيگير مطالبات مردم شهرستان باشند و هرچه زودتر برای تکميل پروژه هاي نيمه کاره شهرستان(فاضلاب وچهاربانده شدن مسيرورودي اردل) اقدام ويژه انجام دهند.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۷:۳۱

28 Dec 2019