۰
plusresetminus
با تلاش 3 و نیم ساعته ساعته آتش نشانان و نیروهای امدادی آتش نفتکش حامل تولوئن در محور بروجن فرادنبه مهار و از انفجار مخزن جلوگیری شد.
مهار آتش نفتکش حادثه دیده در محور بروجن فرادنبه/تلاش ناکام رسانه های ضدانقلاب در انتساب این خبر به اعتراضات بنزینی
اسماعیل یزدانی فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، گفت: ساعت 15 روز جمعه با دریافت گزارش حادثه مبنی بر حریق یکدستگاه نفتکش در محور بروجن فرادنبه، اکیپ های اطفائیه شامل 6 دستگاه خودروی سنگین آب پاش به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: در بررسی های اولیه آتش از نوع مایعات قابل اشتعال با درصد احتراق بسیار بالا تشخیص داده شده و با درخواست کمک از سایر ایستگاه های آتش نشانی، نسبت به اطفاء حریق با استفاده از فوم آتش نشانی اقدام شد.
 
اسماعیل یزدانی با بیان اینکه حجم زیاد آتش منجر به خودسوزی بخشی از تولوئن موجود در این نفتکش شد، اضافه کرد: آتش نشانان با خنک سازی محل حادثه مانع از انفجار مخزن 23 هزارلیتری شدند.



وی با تقدیر از زحمات نیروهای امدادی و آتش نشان حاضر در عملیات اطفا حریق، افزود: خوشبختانه آتش پس از گذشت بیش از 3 ساعت و بدون هیچگونه تلفات جانی مهار شد.
 
رد هر گونه شایعه در انتساب این حادثه به اعتراضات بنزینی

مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز، اظهار داشت: این نفتکش با بارگیری 23 هزار لیتر مایع قابل اشتعال  تولوئن (MTV) از رامشیر استان خوزستان، در مسیر حرکت به سمت پالایشگاه اصفهان دچار حادثه شد.



وی با بیان اینکه انجام عملیات اطفاء و ایمن سازی مسیر ترافیکی منجر به مسدود شدن 5 ساعته محور بروجن فرادنبه شد، گفت: حوادث و تصادفات جاده ای در مسیری با تردد روزانه بیش 30 هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین امری غیرقابل انکار است.
 
رئیس شورای تأمین شهرستان بروجن با اشاره به تلاش ناکام برخی کانال ها و جریانات ضدانقلاب در انتساب این حادثه به اعتراضات بنزینی، افزود: علت حادثه از سوی پلیس راه انحراف نفتکش از مسیر اصلی، برخورد با حفاظ جاده (نیوجرسی) و در پی آن آتش سوزی عنوان شده است.



مسعود ملکی اضافه کرد: محور بروجن فرادنبه یکی از مسیرهای پرترافیک بوده که بخش زیادی از ترانزیت حمل بار و مسافر استان به سایر استان های همجواز از این مسیر انجام می شود.
 

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۳:۳۳

26 Dec 2019