۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۳۲۶۹
فرمانده سپاه حضررت قمر بنی هاشم (ع) :

بسیج دل در گرو انقلاب اسلامی دارد

فرمانده سپاه حضررت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج متشکل از آحاد مردم است که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.
بسیج دل در گرو انقلاب اسلامی دارد
به گزارش جهانبین‌نیوز؛  همزمان با هفته وحدت، سردار علیمحمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) همراه با گروه جهادی در دهستان بارز و شوارز حضور یافت.

گروه جهادی سپاه قمربنی‌هاشم(ع) با حضور فرماندهان، مسئولان رده‌ها و معاونین فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری در دهستان بارز و شوارز برگزار شد.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) در حضور خود در دهستان بارز و شوارز با سران ایلات، طوایف، معتمدین و بسیجیان این منطقه دیدار کردند.

وی ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) گفت: آنچه امروز انقلاب اسلامی دارد به برکت خون شهدا و ایثارگری مردم است.

اکبری مأموریت‌های سپاه و بسیج را در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و افزود: بسیج متشکل از آحاد مردم است که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) اظهار کرد: آشنایی بیشتر با مشکلات مردم منطقه و بررسی مطالبات آن‌ها و خدمت رسانی جهادی از اهداف برگزاری این اردو جهادی است.

وی با بیان اینکه این اردو برای دومین سال متوالی در حال برگزاری است، افزود: خدمت رسانی گروه‌های متعدد جهادی در عرصه‌های فرهنگی، امداد و درمان و عمرانی در مناطق محروم و کمتر برخوردار همواره در حال انجام است.

اکبری ادامه داد: این اردوها با هدف خدمت‌رسانی واقعی به مردم برگزار می‌شود و الگوی جهادگران شهدا هستند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم(ع) عنوان کرد: خدمات گروه‌های جهادی خدمت به مردم محروم و حرکتی برای ذخیره توشه‌ی آخرت، منش و سیره شهدای گرانقدر است.

وی توضیح داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بیشماری برای مردم به ارمغان آورده است، البته هنوز در برخی از مناطق محرومیت به چشم می‌آید.

اکبری در پایان تاکید کرد: باید با همت مضاعف و جهادی مسئولان و همراهی مردم این محرومیت‌ها رفع شود.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۸:۱۱

28 Dec 2019