۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۴۳۲۶۸
مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری :

توزیع 22 تریلر سیمان رایگان در مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری

مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به سیل اخیر در استان بنیاد مستضعفان 1500 تن سیمان رایگان از محل کارخانه نهاوند به مناطق سیل‌زه جهت بازسازی و احداث مسکن‌های جدید اختصاص داده است.
توزیع 22 تریلر سیمان رایگان در مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛  رئیسی  مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیل فروردین ماه در استان اظهارداشت: با توجه به سیل اخیر در استان بنیاد مستضعفان 1500 تن سیمان رایگان از محل کارخانه نهاوند به مناطق سیل‌زه جهت بازسازی و احداث مسکن‌های جدید اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با توجه به اینکه سهمیه سیمان استان تخصیص یافته در حال حاضر بخشی از این سهمیه در قالب 22 تریلر سیمان به میزان 554 تن به استان منتقل و در شهرستان‌های بن، بروجن، اردل، کوهرنگ، کیار و فارسان توزیع شد.

وی گفت: همکاران ما در مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تلاش کردند تا قبل از شروع سرما و بارندگی‌ها تسهیلات لازم جهت بازسازی واحدهای خسارت دیده را پرداخت کنند.

رئیسی با بیان اینکه در خصوص جبران خسارت سیل فروردین ماه تسهیلات لازم برای تعداد 295 واحد احداث شهری و تعداد 476 واحد احداثی روستایی و تعداد 1955 واحد تعمیراتی تخصیص یافت، ادامه داد: سقف تسهیلات فردی احداثی بازسازی در شهرها 500میلیون ریال و در روستاها 400میلیون ریال و سقف تسهیلات تعمیراتی بازسازی نیز 150میلیون ریال‌ می‌باشد‌ که علاوه‌بر ان به واحدهای احداثی در شهرها 120 میلیون ریال و به هر واحد احداثی در روستاها 100 میلیون ریال و به واحدهای تعمیراتی نیز تا سقف 50 میلیون ریال کمک بلاعوض اختصاص داده می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۴۲

28 Dec 2019