۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۴۳۲۴۶
رئیس انجمن جوش ایران:

رفع نیاز جوشکاری زیر آب در کشتی ها از فواید صنعت جوش است/داشتن گواهینامه جوش برای جوشکاران الزامی است

رئیس انجمن جوش ایران گفت: آزمون تایید صلاحیت جوشکاران توسط سازمان فنی و حرفه‌ای استان‌ها انجام می‌شود و همانند گواهینامه رانندگی، گواهینامه جوشکاری نیز الزامی خواهد شد.
رفع نیاز جوشکاری زیر آب در کشتی ها از  فواید صنعت جوش است/داشتن گواهینامه جوش برای جوشکاران الزامی است
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ عبدالوهاب ادب‌آوازه رئیس انجمن جوش ایران امروز در بیستمین کنفرانس ملی جوش و بازرسی و نهمین کنفرانس ملی آزمایش‌های غیرمخرب در دانشگاه شهرکرد، گفت: در چهل سال بعد از انقلاب با تمام فراز و نشیب‌ها موفق به رشد علمی، فناوری، هنر و مهارت جوشکاری شدیم و جایگاه ایران در دنیا ارتقا یافت.

وی بابیان اینکه آموزش‌های تخصصی و پژوهشی کاربردی و آزمایشگاه‌های غیرمخرب رواج یافته است، افزود:امید است این کنفرانس در راستای توسعه پایدار چهارمحال و بختیاری ایفای نقش کند.

ادب‌آوازه با بیان رفع نیاز جوشکاری زیر آب در کشتی ها از دیگر فواید صنعت جوش است خاطر نشان کرد: آزمون تایید صلاحیت جوشکاران توسط سازمان فنی و حرفه‌ای استان‌ها انجام می‌شود و همانند گواهینامه رانندگی، گواهینامه جوشکاری نیز الزامی خواهد شد.

در ادامه اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل اینکه در روستاها اعتبارات بدون ارائه آموزش و مهارت توزیع می‌شود که در نهایت اشتغال پایدار ایجاد نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این روند سالیان متوالی انجام شده است، افزود: دولت فعلی به نسبت گذشته به امر آموزش مهارت در روستا همراه با توزیع اعتبارات توجه نموده‌ است.


انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۱۴

28 Dec 2019