کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موقت شهر اردل؛

تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است

17 آبان 1398 ساعت 14:31

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:در شرايطي که جبهه استکبار براي نابودي اسلام، همه توان و سرمايه خود را به کار گرفته است، تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است.


به گزارش  جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: ميلاد حضرت محمد(ص) ،رئيس مذهب جعفري حضرت صادق عليه السلام وآغازهفته وحدت را به تمامي مسلمانان تبريک گفت.

بهرامي افزود: ميلاد پيامبر گرامي اسلام نماد وحدت در تمامي بلادهاي اسلامي ست و همه با اتحاد اين هفته را جشن مي گيرند.

وي اظهار داشت: وجود حضرت محمد(ص) برکت است و راه زندگي و تلاش ايشان در زمينه مبارزه با شرک و کمک به مظلومان بايستي اسوه و الگوي زندگاني همه مسلمانان قرار گيرد.

حجت الاسلام بهرامي با بيان اينکه کامل ترين رهنماي ما، پيامبرگرامي اسلام هستند افزود: با پيروي از سيره و روش زندگي حضرت محمد(ص) مي توانيم به قله هاي سعادت و پيشرفت بشريت دست يابيم.

تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نمازط جمعه شهر اردل با اشاره به حواثات اخير در عراق گفت:امام خميني‌(ره) و مقام معظم رهبري با درک عميق از آموزه‌هاي ديني، وحدت اسلامي را به‌عنوان راهبرد اصلي در مقابله با جنگ هويت‌محور که با هدف تحريک گسل‌هاي مذهبي و قوميتي ايجاد مي‌شود، مطرح کردند و علمدار گفتمان وحدت مذاهب در جهان اسلام شدند.

بهرامي گفت:در شرايطي که جبهه استکبار براي نابودي اسلام، همه توان و سرمايه خود را به کار گرفته است، تنها راه شکست دشمنان، وحدت و همبستگي مسلمانان و امت اسلامي است.

وي با بيان اينکه طبق بيانات مقام معظم رهبري وحدت مسلمين بر اساس پنج محور است، ادامه داد: بصيرت و زمان‌شناسي، شناخت دشمن و توجيه او، تقويت تعامل بين علما و دانشمندان اسلام، تحمل مخالف در زيست جمعي و مواجهه برادرانه، پافشاري منطقي بر اصول هر مذهب همراه با ايجاد فضاي گفت‌وگوي آزاد و تعريف اصول و محورهاي مشترک اين پنج محور را تشکيل مي‌دهند.

امام جمعه موقت اردل حوادث اخير در لبنان و عراق را توطئه دشمن براي برهم زدن ساختارهاي قانوني و ايجاد خلا سياسي در اين کشورها عنوان کرد و افزود: کارگزاران و گروه‌هاي معترض در اين کشورها با عمل به رهنمودهاي مقام معظم رهبري مي‌توانند از هزينه‌هاي جاني و مالي بکاهند و خواسته‌هاي خود را محقق کنند.

بهرامي فيل‌آبادي در بخش ديگري از خطبه‌ها به بيان نکات مهم ديدار مقام معظم رهبري با دانش‌آموزان و دانشجويان اشاره کرد و گفت: آمريکا ضعيف شده و رو به افول نهاده است و مذاکره تنفس مصنوعي به شيطان بزرگ است.

وي در پايان به برگزاري اجلاسيه نماز در شهرستان اردل اشاره کرد و ازنمازگزاران براي حضور در اين مراسم دعوت کرد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 43217

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43217/تنها-راه-شکست-دشمنان-وحدت-همبستگي-مسلمانان-امت-اسلامي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir