۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۳۲۱۵
امام جمعه موقت لردگان:

هفته وحدت فرصتي براي نزديك كردن قلبهاي امت اسلام است

حجت الاسلام حسين قاسمپور امام جمعه موقت لردگان گفت: هفته وحدت فرصتي ارزشمند براي نزديك كردن قلب هاي مسلمانان دنيا است و فرصتي براي حفظ و تقويت اتحاد و برادري و همبستگي در جامعه محسوب مي شوند.
هفته وحدت فرصتي براي نزديك كردن قلبهاي امت اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام حسين قاسمپور امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، ابتدا خود و نمازگزاران را به رعايت تقواي الهي دعوت نمود و عنوان دانست: تقواي الهي در تقواي مردم ممکن است.

وي،ضمن عرض تسليت شهادت امام حسن عسکري (ع) و با تبريک آغاز امامت آقا صاحب الزمان(عج) خاطرنشان کرد: بالاترين اعمال انتظار فرج است و مومنان و همه مردم با  قول و فعل فرج امام زمان را خواستار شد.
قاسم پور، قول را در  دعا براي ظهور آقا برشمرد و گفت: خود امام زمان(عج) نيز از شيعيان مي خواهند براي فرجش دعاي بسيار کنند.

 وي بيان داشت: فعل ما مي بايست در کردار و رفتار مان و تقواي مان ظهور و بروز پيدا کند و در همين راستا مي بايست خودسازي فردي و نفس خود راسر لوحه کار قرار دهيم واين خود سازي در پرداخت زکات و خمس و انجام واجبات و ترک محرمات متبلور است در ثاني خود ياري اجتماعي و دستگيري از مردم در فعل ياري رساندن به امام عصر(عج) مورد توجه قرار گيرد.
 
امام جمعه موقت لردگان بر اساس روايات از ائمه معصومين(ع) گفت: عدم ياري مردم و عدم دستگيري از مردم را در زمره غير مسلمانان بودن دانست.
 
حجت الاسلام قاسمپور تصريح کرد: وظيفه همه ماست در ياري رساندن به امام عصر(عج) که دراين خصوص روشنگري هاي صحيح را تبيين نماييم و امام زمان(عج) را به خوبي بشناسيم و بشناسانيم .

قاسم‌پور، در خطبه دوم، ابتدا دهم ربيع الاول سالروز وفات حضرت عبدالمطلب جد پيامبر(ص) را تسليت عرض نمود و همچنين به سالروز ازدواج پيامبر اسلام (ص) با حضرت خديجه کبري(س) اشاره کرد و از قول پيامبر فرمود: حضرت خديجه با مال و جان و تفکر خود اسلام را ياري نمود و توسط خداوند بهتراز حضرت خديجه (س) به من اعطا نشد.

 وي در ادامه به آغاز هفته وحدت و ميلاد با سعادت پيامبر اکرم(ص) بر اساس روايات مذهب سني اشاره کرد: هفته وحدت فرصتي ارزشمند براي نزديك كردن قلب هاي مسلمانان دنيا است و فرصتي مهم براي حفظ و تقويت اتحاد و برادري و همبستگي در جامعه محسوب مي شوند.
وي گفت:معني وحدت اين است که مشترکات مذاهبمان را با قوت تقويت کنيم و با اين مشترکات با دشمنان به مقابله برخيزيم و دشمن شناس باشيم و عزت و افتخار اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهيم.

قاسمپور اشاره داشت: با وحدت اسلام و جه افتراقها را جهت تقويت دين اسلام کنار گذاريم و با اين کارها بهانه دست دشمن ندهيم.

 وي در ادامه خطبه، به سفر معاون عمراني وزير کشور به شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا گفت: حضور مسئولين کشوري و استاني مي بايست منشا خير و برکات براي اين شهرستان ها باشند .
 
امام جمعه موقت لردگان همچنين حضور پرشکوه مردم ، دانش آموزان و فرهنگيان در راهپيمايي ۱۳ آبان را ستودند و خاطر نشان کرد: هدف، حضور تنها کافي نيست بلکه بايد بصيرت روز افزون همه مردم و مسئولين، آمريکا و اياديش را منکوب کند و مرگ بر آمريکا را تا ظهور آقا امام زمان (عج) ادامه دهد.

 ايشان در پايان، به برگزار کنندگان يادواره سرداران، فرماندهان و ۲۸۸ شهيد شهرستان لردگان خسته نباشيد و خدا قوت عرض نمود و از حضور مردم در اين باره تشکر و قدرداني نمودند.

انتهای پیام/630ل
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۹:۵۶

29 Dec 2019