۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۳۱۹۸
مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در اداره کل جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري؛

13 آبان روز مشت‌هاي گره کرده ملت سرافراز ايران اسلامي برسر استکبار جهاني است

13 آبان روايت مشتهاي گره کرده‌اي که نيرنگ استکبار را فرياد کرد و امروز بار ديگر ملت هميشه در صحنه ما نشان داد که براي انقلاب و نظام همواره به پا خواسته‌ايم و گام‌هاي استوار ما لحظه‌اي از در مسير انقلاب بودن باز نخواهد ايستاد.
13 آبان روز مشت‌هاي گره کرده ملت سرافراز ايران اسلامي برسر استکبار جهاني است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام حبيب الله زماني  مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در اداره کل جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري در جمع راهپيمايان 13 آبان در مدرسه بهشت آئين با گراميداشت ياد شهداي دانش‌آموز و دانشجو و همه شهداي انقلاب و جنگ اظهار داشت: تاريخچه رفتارها و اقدامات آمريکا با جمهوري اسلامي مملو از ظلم، جنايت و خيانت است، قبل از انقلاب از دولت سخيف پهلوي حمايت و پس از پيروزي انقلاب از روي عناد و خباثت با ملت ايران برخورد کردند.

حجت الاسلام حبيب الله زماني  افزود: 13آبان روايت مشتهاي گره کرده‌اي که نيرنگ استکبار را فرياد کرد و امروز بار ديگر ملت هميشه در صحنه ما نشان داد که براي انقلاب و نظام همواره به پا خواسته‌ايم و گام‌هاي استوار ما لحظه‌اي از در مسير انقلاب بودن باز نخواهد ايستاد.
 
وي شعار «مرگ بر آمريکا» را شعار ملي ايران اسلامي دانست و افزود: امروز مردم جهان هم فهميدند که دشمن اصلي آنان آمريکاست که همواره از فتنه‌ها و شرارت‌ها حمايت مي‌کند.

زماني خاطرنشان کرد: امروز آمريکا در جهان تنها مي‌ماند و به فرموده مقام معظم رهبري زوال و نابودي آمريکا قطعي است.

وي تاکيد کرد: ما از شهادت، تحريم‌ها و تهديدها هراسي نداريم و تحريم‌هاي همه جانبه‌اي که آنان ذکر مي‌کنند، آثاري از خيانت آنان است که بازهم تو دهني خواهند خورد.

مسئول حوزه نمايندگي ولي فقيه در اداره کل جهادکشاورزي چهارمحال و بختياري ادامه داد: دشمن بداند که ملت ايران اسلامي از دشمنان هراسي ندارند، تنها تلاش مردم رساندن انقلاب به دست صاحب اصلي است، لذا بايد در اين راه صبور و شاکر بود و عوامل مزاحم و نگراني مردم در بحث معيشت شناسايي و به مردم معرفي شوند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۵:۰۰

2 Jan 2020