۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۱۹۶
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سفارتخانه آمریکا در هر کشوری منشا بدبختی است/آمریکایی‌ها همواره به دنبال چپاول ملت‌ها و منافع خود هستند

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سفارت‌خانه آمریکا در هر کشوری منبع و منشاء بدبختی آن کشور است و بستری برای چپاول منابع ملت‌ها و تحقیر آن‌ها می‌باشد و به بند کشیدن ملت‌ها کارکرد سفارتخانه‌های آمریکا است.
سفارتخانه آمریکا در هر کشوری منشا بدبختی است/آمریکایی‌ها همواره به دنبال چپاول ملت‌ها و منافع خود هستند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز که در شهرکرد به مناسبت ۱۳ آبان برگزار شد اظهار کرد: امروز ما به یاد سه مناسبت و سه اتفاق تاثیرگذار اینجاییم.

وی با بیان اینکه امروز ما اینجا جمع شدیم تا از دانش‌آموزان شهیدی که در چنین روزی برای مبارزه با رژیم شاه به خاک و خون کشیده شدند یاد کنیم اضافه کرد: تسخیر جاسوس‌خانه آمریکایی‌ها به دست جوانان ایرانی مرحله تعیین‌کننده در روند پیشرفت، استقلال، آزادی و تداوم انقلاب بود.

سردار رمضان شریف افزود: امروز که نزدیک به ۴۰ سال از اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌گذرد ما به اهمیت کار آن‌ها بیشتر پی بردیم چون میبینیم سفارت‌خانه آمریکا در هر کشوری منبع و منشا بدبختی آن کشور است و بستری برای چپاول منابع ملت‌ها و تحقیر آن‌ها می‌باشد و به بند کشیدن ملت‌ها کارکرد سفارتخانه‌های آمریکا است.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب با اشاره به اینکه برخی در ابتدای انقلاب به کار دانشجوها در تسخیر لانه جاسوسی امریکا خرده می‌گرفتند ادامه داد: امروز بعد از ۴۰ سال وقتی اتفاقات را مرور می‌کنیم می‌بینیم اهمیت این اقدام را زیرا کار دانشجویان توانست بقا و تداوم انقلاب را شکل دهد.

وی اضافه کرد: امروز مثل آفتاب روشن است آمریکایی‌ها به دنبال چه هستند، رئیس جمهور آمریکا بعد از همه شرارت‌ها در شامات، عراق، یمن و... به صراحت گفت تنها چیزی که برای ما مهم است نفت می‌باشد، این جمله ثابت می‌کند همه شعارهای حقوق بشری و حمایت از جامعه بشری حرف‌های بی‌اساسی است برای تداوم حضور مستکبران در کشورها و تسخیرمنابع آن‌ها.

سردار رمضان شریف گفت: لطف خدا این است که رئیس جمهوری در آمریکا روی کار آمده که همه سیاست‌های پنهان این کشور را با صراحت بیان می‌کند.

وی تصریح کرد: همه فریاد امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی این بود که افکار عمومی ملت ها را از  نیات آمریکا با خبر کند و امروز آمریکا به مرحله ای رسیدن که با دستان خالی اما با صراحت نیات خود را ثابت می کنند.

وی با اذعان بر اینکه انقلاب  اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و در طول چهل سال انقلاب  با ایثار و متانت توانسته است آمریکا را به عقب برگرداند خاطر نشان کرد: در هر مرحله ای نگاه کنید پیروزی از انقلاب اسلامی ایران است.

سردار رمضان شریف بیان داشت : در راس همه این موارد ما باید بتوانیم به هدایت امام خمینی(ره) و رهبری امام خامنه ای اشاره کنیم که رهبر ما با تدبیر حکیمانه خود انقلاب اسلامی را به مرحله رشد و شکوفایی رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا به ملت ایران افتخار می کند اذعان داشت : در این وضعیت فعلی این مسئله بسیار غم وانگیز است که متاسفانه هنوز بعضی ها نمی خواهند به دشمنی آمریکا اعتراف کنند .

وی یاد اور شد : ۴۰ سال است که آمریکایی ها تلاش می کنند کسانی که آن ها را از در بیرون کرده اند از پنجره داخل می آیند اما به قول رهبر این تکرار شدنی نخواهد بود.

سردار رمضان شریف گفت : ۴۰ سال مقاومت کردیم که بتوان کشور را استحکام بخشیم و در صنعت نظامی و دفاعی به استقلال و خود کفایی برسیم  و تمام کسانی که سرمایه امریکا بودند در منطقه نابود کنیم.

وی عنوان کرد: در طول چهل سال  انقلاب اسلامی توانسته ایم جایگاه زن را در جامعه ارزش دهیم.

سردار رمضان شریف اظهار کرد: امریکایی ها و دشمنان ما از خلا ء های موجود در کشور ما سوء استفاده می کنند و آن خلاء ها فاصله بین نسلی است .

 درایت مسئولان بویژه فرمانده سپاه استان مانع از وقوع فاجعه شد

وی تصریح کرد: جوانان ما باید این را در نظر داشته باشند که پدران و مادران ان ها با از خود گذشتگی ایران را از چنگ آمریکا گرفتند و در اختیار شما گذاشتند اجازه ندهید آن ها بر شما غلبه کنند.

سردار رمضان شریف به دانش آموزان توصیه کرد سواد رسانه ای خود را بالا ببرند و اخبار را از رسانه های معتبر دریافت کنند زیرا صاحبان قدرت می خواهند جوانان را به بیراهه بکشانند.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در این استان اظهار کرد: در این اتفاقات فضای مجازی سپاه فعال بود و عملکرد خوب مسئولان در استان و بویژه درایت خوب سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) از تبدیل این اتفاق به یک فاجعه جلوگیری کرد.

سخنگو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه سواد رسانه ای نیاز جدی امروز جامعه است  ادامه داد: باید بستری برای ایجاد امنیت در فضای مجازی و همچنین سواد رسانه ای ایجاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۸:۴۱

28 Dec 2019