کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات شهرستان اردل:

13 آبان نماد عزت و استکبار ستيزي ملت ايران/راهپيمايي 13 آبان در 54 نقطه شهرستان اردل برگزار مي‌شود

12 آبان 1398 ساعت 13:33

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات شهرستان اردل از برگزاري راهپيمايي 13 آبان در 54 نقطه شهري و روستايي اين شهرستان خبر داد.


حسين بابادي  رئيس شوراي هماهنگي تبليغات شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز با بيان اين خبر گفت:با تبريک به مناسبت فرا رسيدن ماه ربيع‌الاول اظهار داشت: در هفته بسيج دانش‌آموزي و در آستانه سالروز تسخير لانه جاسوسي قرار داريم و ياد و خاطره 36 هزار شهيد دانش‌آموز را گرامي مي‌داريم.

بابادي تصريح کرد: 13 آبان سال 1342 پس از قانون کاپيتولاسيون، امام راحل عليه رژيم طاغوت و در  راستاي حفظ عزت مردم ايران سخنراني کردند، به دنبال آن، ايشان تبعيد شدند، مبناي حرکت امام (ره) عزت طلبي براي ملت ايران و تلاش براي استقلال اين ملت بود. طي سال‌هاي متوالي رژيم پهلوي با فشارهايي که بر انقلابيون آورد کاري از پيش نبرد و اکثر مردم با اطاعت از فرمان امام (ره) به صحنه آمدند و تلاش کردند تا استقلال کشور را بازگردانند.

وي خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان نيز در سال 57 با حرکتي عمومي همراهي خود را با مردم، عليه رژيم پهلوي آغاز کردند اما با شهادت ده‌ها تن از دانش‌آموزان در 13 آبان 57 اين روز، روز دانش‌آموز نام‌گذاري شد.

بابادي ادامه داد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي آمريکايي‌ها که منافع خود را در کشور به خطر افتاده مي‎‌ديدند سفارت‌خانه خود را به مرکز جاسوسي تبديل کردند و دانش‌آموزان پيرو خط امام (ره) با زمان شناسي، لانه جاسوسي را تسخير کردند.

حضرت امام (ره) فرمودند که «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند». در آن زمان انقلابي ديگر به وجود آمد که سرآغاز افول مستکبران جهان شد و در 40 سال گذشته با حضور مردم موفقيت‌هاي بسيار زيادي نيز به دست آمد.

وي عنوان کرد: دشمنان به رهبري آمريکاي جنايت‌کار در سال‌هاي گذشته به دنبال ساقط کردن نظام جمهوري اسلامي بودند و مقام معظم رهبري فرمودند خواب بازگشت آمريکا به ايران يک خواب پريشان است و اين در حالي است که انديشمندان آمريکا مي‌گويند خميني مرد قرن 21 است در حالي که در قرن 20 مي‌زيسته است و راه او همچنان ادامه دارد. پيشرفت‌هاي بسيار زيادي چه در داخل کشور و چه در منطقه به برکت وجود نظام مقدس جمهوري اسلامي حاصل شده است و آمريکا با چند هزار ميليارد هزينه به جايي نرسيده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي  شهرستان اردل اظهار داشت: راهپيمايي 13 آبان امسال در حالي برگزار مي‌شود که شاهد موفقيت‌هاي جبهه مقاومت و اسلام از جمله ساقط کردن پهپاد آمريکايي و توقيف کشتي آمريکايي بوده‌ايم و همچنين در بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي موضوع استکبار ستيزي و توجه جوانان به استکبارستيزي دنبال مي‌شود. آمريکايي‌ها به دنبال اين بودند که با تحريم‌ها مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند که اين اتفاق نيز حاصل نشد و شاهد افول آمريکا در يک سال گذشته بوده‌ايم.

بابادي بيان کرد: اميدواريم در سال جاري 13 آبان پرشوري را شاهد باشيم، ستاد 13 آبان با تشکيل 6 کميته تخصصي از چند ماه گذشته آغاز به کار کرده است. در کميته محتوايي با برگزاري جلسات مختلف با حضور کارشناسان محورهايي از جمله تبيين جنايات، بدعهدي‌ها و تبيين جهات افول آمريکا بررسي شد.

وي با بيان اينکه همزمان با سراسر کشور راهپيمايي يوم الله 13 آبان ساعت 9:30 با حضور با شکوه مردم، دانشجويان و دانش آموزان در 54 نقطه شهري و روستايي اين شهرستان برگزار مي شود افزود: در شهر اردل مسير حرکت از ابتداي بلوار شهدا به سمت مدرسه بهشت آئين،شهر دشتک از مقابل پايگاه مقاومت بسيج تا گلزار شهدا،شهر سرخون از  خيابان سرچشمه به طرف گلزار شهدا و شهر کاج از مقابل مسجد امام حسين (ع) به سمت گلزار شهدا اعلام شده است.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 43187

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/43187/13-آبان-نماد-عزت-استکبار-ستيزي-ملت-ايران-راهپيمايي-54-نقطه-شهرستان-اردل-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir