۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۳۱۷۹
تحليلگر مسائل سياسي؛

آمریکا جهانخوار بداند ملت ایران تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت

تحليلگر مسائل سياسي گفت: آمريکاي جهانخوار بداند که ملت عزيز ايران و مسلمانان، تا نابودي کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت چرا که خوي استبکاري آمريکا و غرب همواره در جهت ضربه زدن به مسلمانان بوده است.
آمریکا جهانخوار بداند ملت ایران تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت
خداداد خدادادي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر در خصوص يوم‌الله  13 آبان اظهار داشت: يوم ‌الله  13 آبان روز مبارزه با استکبار جهاني است، هر جامعه اي که مي خواهد در صلح و سلامت باشد بايد با استکبار جهاني به مبارزه برخيزد چرا که سلامت و صلح جهاني بسته به انقراض مستکبرين است.

خدادادي با بيان اينکه  13 آبان روز دانش آموزاني است که سرنوشت ملت را با شعار مرگ بر آمريکا در افقي دور ترسيم کردند اظهار کرد: 13 آبان در تاريخ انقلاب اسلامي ايران همواره روز تقابل حق و باطل بوده است و يکي آرمانهاي مهم انقلاب اسلامي به عنوان يک حرکت اصيل اسلامي، مقابله با استکبار جهاني بوده و عمق و اصالت اين آرمان به اندازه‌اي است که هيچ گاه آمريکا نمي‌تواند اميد سازش و مصالحه از سوي حرکت انقلاب را داشته باشد.

وي ادامه داد: آمريکا، وابستگان و نوکران آن از ابتدا تاکنون از اسلام سيلي خورده اند و به واسطه همين امر همواره با اسلام به دشمني برخاسته‌اند و از توطئه اي عليه اين نظام و ملت کوتاه نخواهند آمد.

اين کارشناس مسائل سياسي در ادامه بيان داشت: آمريکاي جهانخوار بداند که ملت عزيز ايران و مسلمانان، تا نابودي کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت چرا که خوي استبکاري آمريکا و غرب همواره در جهت ضربه زدن به مسلمانان بوده است.

وي افزود: تا زماني که مبارزه در هر کجاي جهان اعم از سوريه، يمن، لبنان، فلسطين و...  عليه مستکبران هست، ما ملت مسلمان ايران هم هستيم و همه مردم مي‌دانند که بايد در مقابل آمريکا بايستند و استقلال داشته باشند.

خدادادي به کلام و موضع قاطعانه حضرت امام(ره) که فرمودند «آمريکا هيچ غلطي نمي‌تواند بکند» اشاره کرد و گفت: ما نيز به تاسي از امام عزيزمان با اطمينان مي‌گوييم که اسلام، ابر قدرت‌ها را يکي يکي به خاک ذلت خواهد کشاند چرا که دشمن اصلي اسلام و قرآن کريم و پيامبر عظيم‌الشأن(ص) ابرقدرت‌ها، خصوصاً آمريکا و فرزند ناخلف و فاسدش اسرائيل است.

اين استاد دانشگاه در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: ملت ما دشمن شماره يک خود را آمريکاي جنايتکار مي‌داند و ايستادگي تا آخرين نفس در مقابل آمريکا را وظيفه خود دانسته و شعار مرگ بر آمريکا و فريادهايمان را بر سر آمريکا مي کشيم، همانگونه که امام خميني (ره) فرمودند:«هر چه فرياد داريد بر سر آمريکا بکشيد». مصداق بارز اين کلام گهربار اقدام دانشجويان مسلمان و مبارزي بود که لانة جاسوسي را اشغال کردند و ملت ايران را بابت اين کارشان سرافراز کردند.

اين تحليلگر مسائل سياسي در بخش ديگري از سخنان خود يادوار شد: خطر آمريکا به حدي است که اگر کوچک‌ترين غفلتي کنيم نابود مي‌شويم و بايد همانطور که با اعتمادي که به غرب و آمريکا در مذاکرات هسته اي و برجام شد ضربه اش را ملت ايران خوردند، نبايد در مسئله FATF وCFT دوباره به آنها اعتماد کرد، در طول تاريخ هر وقت که مسلمانان و دولت ايران به غرب اعتماد کردند شاهد بد عهدي و بد قولي شان بوده ايم.

وي در پايان سخنان خود افزود: امروز دانشجويان و دانش آموزان بايد سعي کنند تاريخ انقلاب اسلاميمان را و نقش وحدت بين خودشان و دانشگاهيان با روحانيون را بياموزند، شما دانش‌آموزان و جوانان ادامه‌دهنده عاشورا و کربلا و مکتب هستيد و بدانيد که تهديدات و تبليغات دولت آمريکا به قدر پشيزي نزد ملت ما ارزش ندارد.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۲:۵۶

27 Dec 2019