۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۴۳۱۷۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

سیزدهم آبان سرآغاز حرکت انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سیزده آبان،سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) سرآغاز یک حرکت نورانی به نام انقلاب اسلامی ایران بود.
سیزدهم آبان سرآغاز حرکت انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری  اظهار داشت : در آستانه یوم‌الله 13 آبان قرار داریم در این روز سه  اتفاق مهم و تاریخی روی داده است، ابتدا شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان در یورش نیروهای شاه در دانشگاه تهران، دیگری روز استکبارستیزی به جهت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و در نهایت سالروز تبعید حضرت امام خمینی(ره) که سرآغاز یک حرکت نورانی به نام انقلاب اسلامی ایران بود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هشتم ربیع‌الاول سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری(ع) و نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) است، خاطرنشان کرد: جامعه باید آماده شود تا دوران غیبت امام عصر (عج) به پایان برسد.

وی اضافه کرد: نماز مسئله بسیار مهمی است که همه موارد ازجمله وقف، استکبارستیزی، زمینه‌سازی امامت امام عصر (عج) و... را دربرمی‌گیرد، جهاد مؤمن واقعی مگر با اقامه نماز در جامعه محقق نمی‌شود و هر کس بخواهد پای مکتب مهدویت بماند باید نماز را در زندگی‌اش جاری کند.

نکونام تصریح کرد: آن‌هایی که دائم در نمازند می‌توانند استکبارستیز باشند، وقف دائمی از خود به‌جا بگذارند، مال حلال کسب کنند و...، نماز انسان را باورمند به قیامت و ترسان از عذاب آخرت می‌کند.

خطیب نمازجمعه شهرکرد با اشاره به اینکه حافظ نماز به عهد خود با امام، ولی‌فقیه، خانواده، همکار و... خیانت نمی‌کند و حافظان نماز امین و رستگارند، باید با نمازهای جمعه، جماعت و... وحدت را تقویت کرد، تنبلی در نماز به سستی در وظیفه، جهاد و... می‌انجامد.
 
انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۱:۴۵

27 Dec 2019