۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۳۱۷۴
امام‌جمعه فارسان

جوانان،نوجوانان،دانشجويان و همه ملت ايران بيني امريکا را به خاک خواهند ماليد

جوانان،نوجوانان،دانشجويان و همه ملت ايران بيني امريکا را به خاک خواهند ماليد
به گزارش جهانبین نیوز ، حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام جمعه فارسان گفت: در سال ۱۳۴۳ حمله مأموران شاه خائن و ملعون به دانش‌آموزان و دانشجويان در سال ۵۷ روز دانش‌آموز - و روز تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان پيرو خط امام در سال ۵۸ است؛ و روز ملي مبارزه با استکبار جهاني است.
 
وي تصريح کرد: سه اتفاق مهم تاريخي که در سه مقطع زماني واقع‌شده است؛ اما در يک‌چيز مشترک هستند و آن نفي سلطه‌گري - ظلم‌ستيزي - و استقلال‌خواهي است و محور اصلي همه اين حوادث هم آمريکاست؛ و لذا ۱۳ آبان ماهيت کاملاً استکبارستيز و ضدآمريکايي دارد.
 
وي بيان داشت: عده‌اي در داخل هم دائماً سخن از سازش با آمريکا مي‌زنند. درحالي‌که براي پيروز شدن بر آمريکا بايد در مقابل او ايستاد نه اينکه باج داد. از بين‌ رفتن دشمني اگر بااقتدار و عزت باشد ارزشمند است والا ارزش و مقداري ندارد.
 
وي عنوان داشت: ببينيد امام عظيم‌الشأن ما چه فرمودند: بزرگ‌ترين ساده‌انديشي اين است که تصور کنيد جهان خواران خصوصاً آمريکا از ما و اسلام عزيز دست برداشته است ما نبايد لحظه‌اي از کيد دشمنان غافل بمانيم. در نهاد و سرشت آمريکا کينه و دشمني با اسلام ناب محمدي موج مي‌زند؛ يعني ذات آمريکا ضد دين و ضد اسلام و ضد معارف الهي و انقلاب است.

وي اظهار داشت: امام به دولت‌ها هشدار مي‌دهند. فرمودند: اين ابرقدرت‌ها مي‌خواهند به همه‌جا مسلط شوند. برخي دولت‌ها خيال مي‌کنند که اگر در دامن آمريکا بروند خلاص مي‌شوند. اين اشتباه است. آمريکا مي‌خواهد همه‌چيز شمارا از بين ببرد؛ و مسلط بر همه حيثيت شما شود.
 
وي افزود: امام چه زيبا مسير را گفتند و در ادامه همين مسير، رهبر معظم انقلاب را ببينيد. بيانات ايشان را ببينيد و دنبال کنيد. دوستان و بخصوص جوانان و نوجوانان عزيز توجه داريد، قدرت‌هاي جهاني اين را به‌خوبي درک کردند که نظام اسلامي با اهداف بلند انقلابي که دارد اگر تثبيت شود و پايه‌هاي نظام خودش را تحکيم کند قدرتي ممتاز در منطقه آن‌هم منطقه خاص و ويژه غرب آسيا و قدرت تعيين‌کننده بين‌المللي خواهد شد.
 
امام‌جمعه فارسان گفت: از سوي ديگر وقتي اين‌طرف قدرت بگيرد، موازنه قدرت در منطقه به ضرر رژيم کودک کش صهيونيستي مي‌شود. لذا شما اگر تحولات منطقه را رصد کنيد آينده روشني را براي نظام اسلامي مي‌بينيد که رقم خواهد خورد و رقم خورده است. اين موارد موجبات نگراني را براي آمريکا و اذنانش فراهم کرده است که بيش از ۴۰ سال است مبارزه مي‌کنند تا اين نور را خاموش کنند نتوانستند و به فضل پروردگار هم نخواهند توانست.
 
وي تصريح کرد: عده‌اي مي‌گويند رسيدن به سعادت و زندگي پيشرفته بدون خواست آمريکا و بدون همراهي آن‌ها امکان‌پذير نيست. از اول انقلاب هم يک عده دائماً اين را گفتند. هنوز هم مي‌گويند. مي‌گويند شعار مرگ بر آمريکا را کنار بگذاريد شايد مشکلات ما کم شود. مگر کينه‌توزي‌هاي فرهنگي و سياسي و اقتصادي و نظامي و رسانه‌اي آمريکا نسبت به اسلام و ملت ما تمام‌شده است که ما کنار بگذاريم.
 
وي بيان داشت: طرح آمريکا براي فشار حداکثري بر مردم ايران و خسته کردن و اهدافي که داشتند شکست‌خورده، چرا عده‌اي از پيروزي ملت ناراحت‌اند؟ و سنگ غرب را به سينه مي‌زنند و مي‌خواهند با فشار و ترساندن مردم از عدم تصويب لوايح کار را بر مردم سخت کنند؟ وضعيت اروپا که کاملاً مشخص است رابطه‌اش چگونه است. اگر اف اي تي اف را به ما تحميل کنند چگونه شما مي‌خواهيد تحريم‌ها را دور بزنيد؟ چگونه مي‌خواهيد نفت را بفروشيد؟ چگونه مي‌خواهيد دارو و اقلام اساسي را وارد کنيد؟ مبادلات ارزي چگونه خواهد شد؟ دور زدن تحريم‌ها در اين لوايح يعني پول‌شوئي و ايران بايد هر کس و هر شرکتي که تحريم‌ها را دور زد برخورد و دستگير کند و به کشورهاي عضو معرفي کند.

وي افزود: اين يعني خودسوزي، يعني خودکشي، يعني خودمان تحريم‌ها را براي خودمان چند برابر کنيم. اگر آقايان به حرف دلسوزان توجه نداريد به کلمات دشمنان لااقل توجه کنيد. دشمنان بالصراحه دارند ميگويند که هدفمان چيست. من دو کلام از کلام آن‌ها را مي‌خوانم اسم‌هاي آن‌ها را هم نمي‌برم. طراح اصلي تحريم‌ها مي‌گويد: «موفقيت تحريم‌ها بستگي عميق به شفافيت مالي دارد. شفافيت مالي، هسته اصلي مأموريت وزارت خزانه‌داري آمريکاست» يعني تصويب همين لوايح يعني مي‌خواهيم مردم را خفه کنيم. اين آقايان هم‌دست و پا مي‌زنند که اين تصويب شود. يا يکي ديگرشان اين‌طور گفته: «براي قرار دادن ايران در تنگنا و سخت‌تر کردن شرايط براي اين کشور به حضور کامل FATF نياز است». ديگر از اين صريح‌تر؟
 
 
وي عنوان داشت: شعار مرگ بر آمريکا ريشه در آرمان‌هاي انقلاب دارد و واکنش مردم ايران است به رفتار کينه‌توزانه و خصمانه آمريکا امروز اين شعار فقط شعار ايران نيست. خيلي از کشورها در جهان و مناسبت‌هاي مختلف اين شعار را سر مي‌دهند.
 
 
امام‌جمعه فارسان در پايان گفت: خلاصه آمريکا با انواع حيله‌ها مي‌خواهد ۱۳ آبان را کم‌رنگ کند اما عرض مي‌کنيم به فضل الهي آمريکا ۱۳ آبان امسال را به خاطر بسپار که چگونه جوانان و نوجوانان و دانشجويان و همه ملت ايران بيني تو را به خاک خواهند ماليد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۲:۰۹

26 Dec 2019