۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۳۱۶۱
جهانبین نیوز گزارش می دهد/

نارضايتي مردم لردگان از عدم پخش مسابقات فوتبال اروپايي

موضوع عدم پخش مسابقات فوتبال اروپايي از صدا و سيما از سوي بسياري از شهروندان مورد نقد قرار گرفت و خواستار پيگيري علت عدم پخش اين مسابقات به صورت زنده شدند.
نارضايتي  مردم  لردگان از عدم پخش مسابقات فوتبال اروپايي
به گزارش جهانبین نیوز؛ از زمان اختراع تلوزيون، پخش بازي هاي فوتبال يکي از پربيننده ترين برنامه ها در جهان بوده است، به گونه اي که براي برخي مسابقات مهم ميليون ها نفر از سراسر جهان به تماشاي اين بازي هاي جذاب و هيجان انگيز مي پردازند. به همين ميزان عدم پخش يک مسابقه فوتبال براي علاقمندان ويژه آن، مي تواند ناراحت کننده باشد. 
 
در ماه هاي اخير در حالي که رقابت هاي فوتبال در اروپا و .. در حال برگزاري است اما در برخي شهرستان ها به خصوص شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختياري اين مسابقات پخش نمي شود و بجاي آن فيلم سينمايي يا مستندهاي ورزشي پخش مي گردد.

اين موضوع از سوي بسياري از شهروندان مورد نقد قرار گرفت و با ارسال درخواست خود  به خبرنگار ما ، خواستار پيگيري علت عدم پخش اين مسابقات شدند.
 
يکي از شهروندان با ارسال متني به خبرنگار ما  گفت: دليل عدم پخش فوتبال هاي خارجي توسط شبکه سه در شهرستان لردگان چيست؟
 
شهروند ديگري نيز عنوان کرد: بسياري از جوانان لردگاني به شدت به مسابقات خارجي علاقمند هستند و اين عدم پخش مسابقات موجب نارضايتي بسياري از جوانان فوتبال دوست لردگاني شده است.
 
علاقمند ديگري از طربق برنامه چالش هفته پيام داده است: به عنوان يک علاقمند به فوتبال از مسئولين مربوطه درخواست پيگيري داريم چرا که اين مسئله موجب نارضايتي بسياري شده است.

شهروند ديگري با اشاره به اينکه تماشاي فوتبال خارجي يک تفريح سالم براي جوانان شهرستان محسوب مي شود، از عدم پخش مسابقات خارجي اعلام نارضايتي کرد و اظهار داشت بيشتر فوتبال دوستان براي تماشاي فوتبال به ماهواره روي آوردند.
 
در واقع پيام هاي زيادي از طريق برنامه چالش هفته براي سايت خبري تحليلي سلام لردگان ارسال شد که همه نشان از نارضايتي فوتبال دوستان شهرستان لردگان و درخواست جهت پيگيري و حل اين مشکل داشته اند.
 
خبرنگار ما با توجه به پيام هاي ارسالي شهروندان ورزش دوست به عنوان نماينده صداي اين عزيزان در صدد بررسي اين مسئله و پيگيري حل اين مشکل شده است. به همين جهت به گفتگو با مدير کل صدا و سيماي استان پيرامون عدم پخش مسابقات فوتبالي در لرگان پرداخته است.
 
يوسف افشارنيا  مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري در گفتگوبا خبرنگار جهانبین نیوز؛ اظهار داشت: موضوع را با استاندار درميان گذاشتم قرار شد ايشان  با شرکت زيرساخت رايزني داشته باشند .

وي افزود: با مشاور وزير ارتباطات نيز موضوع را درميان گذاشتم تا از طريق ايشان به وزير محترم ارتباطات منتقل شود.
 
مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال در پيامي  در خصوص عدم پخش مسابقات فوتبال در برخي از شهرستان ها نوشت: ماجرا از اين قرار است که اغلب مراکز صداوسيماي شهرستان‌ها تصاوير شبکه‌هاي پخش شده از جام‌جم را از روي ماهواره مي‌گيرند و بعد آن را از طريق آنتن‌هاي به اصطلاح زميني براي بينندگان پخش مي‌کنند و وقتي شبکه سه و ورزش روي فرکانس‌هاي ماهواره‌اي‌شان تصاوير آرشيوي مي‌فرستند، بالطبع استان‌ها و شهرستان‌هايي هم که تصاوير را از روي ماهواره «رله» مي‌کنند همان مستندها و مسابقات قديمي را روي آنتن محله پوشش‌دهي‌شان مي‌برند و اين يعني محروم شدن بيش از نيمي از جمعيت کشور از تماشاي مسابقات ورزشي.
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۳:۱۶

26 Dec 2019